obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Kan niet kijken naar eerdere programma's
VapourInTheAlley
Ik ben recentelijk verhuisd en heb mijn Entone meegenomen. In mijn abonnement 'Gewoon Slim' staat 2 HD ontvangers geregistreerd.
Op mijn oude adres kon ik programma's terugkijken die eerdere uitgezonden zijn.
Sinds mijn verhuizing worden programma's die afgelopen zijn grijs getoond in het EPG overzicht waardoor ik ze niet kan selecteren.

Wat moet er gebeuren om dit weer wel te kunnen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet kijken naar eerdere programma's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie