obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
ip adres probleem
Fejske
Wie weet de oplossing voor het probleem met de ontvangst van o.a. BBC en Duitse zenders in de Caiway app. Volgens Caiway komt dit door Amerikaans ip adres uit de serie 136.143.enz.
 
Sokje
Zit je in Amerika?
 
Fejske
Volgens Caiway heb ik een Amerikaans ip adres. Terwijl ik gewoon in NL ben. Dit had volgens hen er mee te maken dat Nederland niet genoeg adressen had. Het zou snel bijgewerkt worden maar ik krijg al meerdere weken bij bepaalde buitenlandse zenders de tekst: U kunt deze zender alleen bekijken via uw wifi-verbinding thuis.
 
Bordewolf
Wel leuk, in theorie zou je op netflix het amerikaanse aanbod kunnen zien?

Caiway deed dit eerder. Ze kopen een range in uit het buitenland en dat moet inderdaad eerst worden omgezet.
Maar slordig dat ze meteen ook deze range gebruiken.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Highway
Ik zit in dezelfde ip range. Dit ip heb ik na de snelheidsverhoging gekregen, daarna ook meldingen gehad op multiscreen dat dit geen onderdeel was van het caiway netwerk en daarom ik niet van multiscreen gebruik kon maken. Een paar keer opnieuw inloggen verhielp steeds het probleem.

Volgens probe-my-ip-80x15 is het gewoon een Nederlands ip adres. En ook nog van Caiway / Kabelfoon.
Handtekening
Wink
 
Murgen
En mijn IP staat geregistreerd in Overijssel ... mooie streek. 163.xxx.xxx.xxx
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip adres probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Internet probleem Eigen netwerk : 3 14 nov 2020
Probleem met sitecom router (geen ip) Storing : 13 21 jul 2017
Router probleem ? Hardware instellingen : 6 19 jul 2017
Advertentie