obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel Schiedam
Cateye
Graag deel ik mijn ervaring met over mijn nieuwe g400 glasvezelabonnement van Cayway in Schiedam.

In eerste instantie werd niet de verwachte snelheid gehaald van 400mbit. Echter dit lag aan mijn "oude" router (die gigabit snelheden zou moeten aankunnen). Nadat ik een Netgear Nighthawk had aangeschaft was de verbinding perfect. Zie scores speedtest.

Beter zelfs; downloaden op de nieuwsgroepen van caiway halen bijna altijd 500 mbit (!!) Ik ben blij dat ik een snelle harddisk heb anders houdt mijn computer het niet bij Smile

http://www.speedtest.net/my-result/43...4300630849
 
Adios
Mooi resultaat zeg. Je zal veel plezier hebben ook van je prachtige router.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie