obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Hogere glasvezel snelheid.
markmart
Ik vroeg mij gewoon even af of Caiway geen plannen heeft om de snelheid van het glasvezel te verhogen?
Ik heb nu een 400/400 abbo en ben daar zeer tevreden over, maar ik lees dat andere providers soms toch hogere snelheden aanbieden, dit hoeft toch voor het glasvezel netwerk van Caiway toch ook geen probleem te zijn?
KPN bied 500/500 aan en provider Tweak bied zelfs 1Gbit/s aan.
Persoonlijk zou ik het waarderen als het nog wat sneller zou gaan, maar kan me goed voorstellen dat het voor de meeste mensen allemaal snel genoeg is.
 
Caiway Webcare
Beste markmart,

We hebben je vraag doorgegeven aan onze afdeling Marketing. Wanneer we terugkoppeling krijgen plaatsen we deze hier.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf

Quote

markmart schreef:

Ik vroeg mij gewoon even af of Caiway geen plannen heeft om de snelheid van het glasvezel te verhogen?
Ik heb nu een 400/400 abbo en ben daar zeer tevreden over, maar ik lees dat andere providers soms toch hogere snelheden aanbieden, dit hoeft toch voor het glasvezel netwerk van Caiway toch ook geen probleem te zijn?
KPN bied 500/500 aan en provider Tweak bied zelfs 1Gbit/s aan.
Persoonlijk zou ik het waarderen als het nog wat sneller zou gaan, maar kan me goed voorstellen dat het voor de meeste mensen allemaal snel genoeg is.


Fiber biedt dubbele snelheden aan tov de pakketten van Caiway. Caiway zal dus echt mee moeten, dat geldt ook voor de prijzen!
 
jj1987
Laten ze eerst maar beginnen met SBS9!
 
Adios
Ziggo doet ook geheime testen met zeer hoge internetsnelheden las ik vandaag op Tweakers.

Caiway heeft het hoogste oplossingspercentage op www.klacht.nl

Hoe hebben ze dat nou geflikt Smile


4a566ba5-356e-493c-b4b0-6a5c08cd2d55
 
Poeleker
Waar haal je dat vandaan borderwolf. Fiber kost €79,95 voor 500 mbit en 39 tv zenders. Caiway biedt voor €62,50 400 mbit en meer dan 70 tv zenders dus dat zijn volgens mij geen dubbele snelheden terwijl caiway wel zowat en dubbel tv pakket heeft.
Ook ik vind dat caiway beter kan en zeker een heel ander tv pakket indeling moet maken maar qua prijs is de caiway ter vergelijking niet super duur. Kan altijd goedkoper dat wel.
 
markmart
Zolang er in de meeste Caiway regio's nog geen Fiber actief is, is er ook geen mogelijkheid om over te stappen, dus voor Caiway ook weinig noodzaak om hier in mee te gaan, het enige alternatief, als je het zo wil noemen, is een Adsl lijntje met in mij geval max 10/2 mb.
En dat baart mij wel een beetje zorgen, ik ben nu tevreden maar ik mis wat vernieuwingsdrift zoals je bij Ziggo wel ziet, dat zag je voorheen overigens wel maar na de niet door gegane overname door KPN is het een beetje stil geworden behalve natuurlijk de overigens geweldige overstap naar glasvezel.
 
Adios
Een veel hogere snelheid. En nu is het snelste al 180 mbs bij Ziggo.

Wat een verschil met Caiway dat op de coaxkabel maximaal 50 mbs biedt voor ruim zeventig euro per maand. De klanten uit Gouda en omstreken moeten dit maar niet lezen van Ziggo.
Caiway maakt zich wel steeds belachelijker met de bijna prehistorische snelheden op de coaxkabel in gebieden waar het geen glasvezel biedt.

2000572462
 
Adios
Een Entone is leuk voor antieke televisies zonder smart TV en zonder dubbele digitale kabeltuners.

Maar als je een smart TV hebt van de laatste generatie, voegt de Entone weinig tot niks toe, behalve die vijf euro per maand extra dokken.

De televisies die op de markt komen kunnen ieder jaar meer. Ik keek vroeger nog naar films en series welke ik gedownload had met een mediaspeler.
Nu verbindt ik mijn televisie met het internet. Sluit een NAS aan op mijn router en ik kan met mijn televisie en PLEX alles bekijken zonder losse apparaten nodig te hebben.

IPTV wordt ook ingebouwd in de nieuwste CI 1.4 televisies, dus ook de Entone wordt een gepasseerd station .
 
Adios
Bij Ziggo krijg je Prime vanaf een bepaald pakket geloof ik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hogere glasvezel snelheid.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie