Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Glasvezel Hendrik-Ido-Ambacht
|
|
Adios |
Geplaatst op 11 July 2014, 07:06
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Das een artikel van twee jaar terug toen er nog sprake was dat Caiway overgenomen zou worden door KPN. Dat is toen niet doorgegaan. Ik denk dat dat Caiway op Reggefiber voorlopig ook van de baan is. |
|
|
frank32 |
Geplaatst op 11 July 2014, 07:45
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
De overname van KPN was eind 2011 al van de baan, dit artikel is van ruim na die tijd. In het artikel wordt zelfs genoemd dat Caiway nu alsnog doorgaat als zelfstandig bedrijf. Dat is één van de redenen dat men op Reggefiber netwerken wil gaan leveren. Ik denk wel, dat ze het niet direct landelijk zullen doen. Maar alleen heel gericht in de plaatsen waar Reggefiber glasvezel ligt en een Caiway Coax, zoals Hendrik-Ido-Ambacht Volgerlanden, West Maas en Waal, Wierden en Delden. Het is voor de rest ook niet zo belangrijk. Wat ik ermee wilde zeggen; Er zijn alternatieven, en Caiway kijkt er naar en denkt er over na. En bovenal... bottomline zal Caiway het kabelinternet natuurlijk nooit afsluiten als er geen alternatief aan klanten geboden wordt. Want geen enkel bedrijf zal een goed lopende business met veel klanten de nek omdraaien als daar niet direct noodzaak toe is. Gewijzigd door frank32 op 11 July 2014, 07:58 |
|
|
frank32 |
Geplaatst op 11 July 2014, 07:58
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 29 Sep 2013 |
Wat ik nog wilde zeggen: Felicitaties aan de initiatiefnemers die het voor elkaar hebben gekregen dat de ontbrekende huizen nu al op zo'n korte termijn gratis aangesloten worden op glasvezel!! |
|
|
pathia |
Geplaatst op 02 March 2015, 12:07
|
Activiteit » HI Ambacht Berichten: 2 Lid sinds: 27 Feb 2014 |
Als het meezit, en er voldoende handtekeningen opgehaald worden, kunnen we zelfs binnenkort kiezen welke provider we willen via de glasvezel: *** Stop Monopolie Caiway *** teken voor meer aanbieders op glasvezel Bij 10.000 aanmeldingen komt de eerste nieuwe aanbieder! http://www.nederlandkiestzelf.nl/ |
|
|
Aristotle |
Geplaatst op 04 March 2015, 14:13
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3342GG Berichten: 2 Lid sinds: 04 Mar 2015 |
Nu heb ik op dit moment KPN internet, bellen en televisie. Modem in de meterkast en vandaar een verbindingset waarmee tv signaal via electriciteit naar de woonkamer gaat. Deze is aangesloten op de decoder en tada... Televisie in de woonkamer en slaapkamer. Nu wil ik overstappen naar CaiWay 200mbit Glasvezel. Modem -> verbindingset (300mbit) <-> verbindingset (300mbit) -> decoder -> televisie Deze setup zou toch gewoon moeten werken? Ik wil ook wireless dus zal ik na de modem nog een router zetten. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 04 March 2015, 17:59
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Heel helder. De Entone kan in de kliko |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 05 March 2015, 08:23
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote Stel je eens voor dat ik Caiway zou zijn en hier vragen welke oplossing met apparatuur het beste zou zijn voor met glasvezel en/of coax te gebruiken,ik denk niet dat er een gelijkluidend antwoord zou komen |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 05 March 2015, 08:45
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Welke is dan de beste? |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 05 March 2015, 11:55
|
Wat is nu de beste oplossing van apparatuur voor internet en TV |
|
|
Aristotle |
Geplaatst op 05 March 2015, 13:00
|
Activiteit » Hendrik Ido Ambacht » 3342GG Berichten: 2 Lid sinds: 04 Mar 2015 |
Dus als ik geen losse kabel dwars door mijn huis wil hebben en niet de mogelijkheid heb om een kabel te trekken van de meterkast naar de woonkamer waar de tv hangt is interactieve TV van Caiway voor mij niet mogelijk? Wel jammer dat interactieve televisie via KPN adsl wel via een powerline werkt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Hendrik-Ido-Ambacht', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
DVB-C via Caiway glasvezel? | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 4 | 10 Nov 2021 |
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter | Snelheid | : 11 | 24 Sep 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie