obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
modem ophangen
johan58
Sinds enkele weken glasvezel van caiway.
Werkt uitstekend maar wil het modem netjes ophangen aan de muur en alle kabels netjes weg werken.
Echter is dat deel wat je tegen de muur aan moet schroeven verzegeld.
Kan/mag ik dit zegel verbreken zodat ik het modem (Genexis) op kan hangen??
En zijn er nog dingen waar ik op moet letten wanneer ik het modem bevestig tegen de muur??

Mvg. Johan
 
Adios
Zegels zijn er om te likken of verbroken te worden toch ? Yummy
 
johan58
Wink Daar zit wat in.

Maar gewoon om gezeur achteraf te voorkomen (en natuurlijk storingen) deze vraag?
 
johan58
@optimizer.co

Ik was in de veronderstelling dat ik de onderplaat op muur moest schroeven maar begrijp uit jouw verhaal dat ik het modem op de bolkopschroef vast klik/zet d.m.v de rubber dopjes.

Ik ga er van het weekend mee aan de slag dank voor je antwoord

Mvg. Johan
 
RickWestland
Hoi,

Ik had het zelfde "probleem'.. en ik heb hem in mijn enthousiasme wel opengemaakt om te zien hoe en waar ik hem zou gaan plaatsen. wel een beetje jammer dat ze zoiets simpels (met wellicht grote gevolgen) niet even op de handleiding zetten. een grote gele sticker of zo.

@optimizer. Ik heb hem dus losgemaakt en (met beleid, maar met zachte dwang :-) ) teruggeklikt... bestaat nu het risico dat ik wat kapot heb gemaakt?

Groeten
Rick
 
RickWestland
Dank voor je snelle reactie.

inderdaad een verzegeling is op zich vrij duidelijk. ik ben zelf te ongeduldig geweest.

ik hoop dat ik er geen last mee krijg in ieder geval.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem ophangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie