Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
modem ophangen
|
|
johan58 |
Geplaatst op 10 October 2013, 21:11
|
Activiteit » IJsselstein » 3402gk » Alles-in-1 Relax » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 10 Lid sinds: 25 Sep 2013 |
Sinds enkele weken glasvezel van caiway. Werkt uitstekend maar wil het modem netjes ophangen aan de muur en alle kabels netjes weg werken. Echter is dat deel wat je tegen de muur aan moet schroeven verzegeld. Kan/mag ik dit zegel verbreken zodat ik het modem (Genexis) op kan hangen?? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten wanneer ik het modem bevestig tegen de muur?? Mvg. Johan |
|
|
Adios |
Geplaatst op 10 October 2013, 21:12
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Zegels zijn er om te likken of verbroken te worden toch ? |
|
|
johan58 |
Geplaatst op 10 October 2013, 21:15
|
Activiteit » IJsselstein » 3402gk » Alles-in-1 Relax » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 10 Lid sinds: 25 Sep 2013 |
Daar zit wat in. Maar gewoon om gezeur achteraf te voorkomen (en natuurlijk storingen) deze vraag? |
|
|
johan58 |
Geplaatst op 10 October 2013, 21:56
|
@optimizer.co Ik was in de veronderstelling dat ik de onderplaat op muur moest schroeven maar begrijp uit jouw verhaal dat ik het modem op de bolkopschroef vast klik/zet d.m.v de rubber dopjes. Ik ga er van het weekend mee aan de slag dank voor je antwoord Mvg. Johan |
|
|
RickWestland |
Geplaatst op 23 October 2013, 14:01
|
Activiteit » Honselersdijk » 2675 WT » Alles-in-1 Plus Berichten: 2 Lid sinds: 23 Oct 2013 |
Hoi, Ik had het zelfde "probleem'.. en ik heb hem in mijn enthousiasme wel opengemaakt om te zien hoe en waar ik hem zou gaan plaatsen. wel een beetje jammer dat ze zoiets simpels (met wellicht grote gevolgen) niet even op de handleiding zetten. een grote gele sticker of zo. @optimizer. Ik heb hem dus losgemaakt en (met beleid, maar met zachte dwang :-) ) teruggeklikt... bestaat nu het risico dat ik wat kapot heb gemaakt? Groeten Rick |
|
|
RickWestland |
Geplaatst op 23 October 2013, 14:23
|
Activiteit » Honselersdijk » 2675 WT » Alles-in-1 Plus Berichten: 2 Lid sinds: 23 Oct 2013 |
Dank voor je snelle reactie. inderdaad een verzegeling is op zich vrij duidelijk. ik ben zelf te ongeduldig geweest. ik hoop dat ik er geen last mee krijg in ieder geval. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem ophangen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
PowerLed kleur Nokia modem Delta | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 7 | 12 Aug 2023 |
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 12 Mar 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Eigen (Fritzbox) modem instellingen | Hardware instellingen | : 4 | 28 Jan 2022 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket
Advertentie