obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Serie opnemen neemt teveel op
OnsParadijs
Serie opnemen geeft een aantal gebruikersonvriendelijke problemen.

Probleem 1 : Als je één seizoen wilt opnemen worden, als er meerdere seizoenen worden uitgezonden, alle seizoenen opgenomen. Voorbeeld : Op BBC First worden meerdere seizoenen van Death in Paradise uitgezonden. Ik wil alleen seizoen 9 opnemen, de rest heb ik al gezien. Helaas neemt het systeem alles op en krijg ik i.p.v. 5 afleveringen per week 22 afleveringen, dus 17 afleveringen teveel.

Probleem 2 : Om 17 teveel afleveringen te voorkomen verwijderde ik deze uit de geplande opnames. Nutteloos, iets later staan deze er weer en kan opnemen niet worden voorkomen.

Probleem 3 : Steeds meer zenders zenden van afleveringen later in de week herhalingen uit. Als je dit programma opneemt, bekijkt en verwijdert worden de herhalingen ook opgenomen. Zit ik niet op te wachten.

Ik kom bij KPN vandaan en daar waren deze problemen niet. Serie Opnemen kan een goed product zijn maar niet met deze werking.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Serie opnemen neemt teveel op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
MediaBox neemt geen programma's op Algemeen : 2 15 nov 2021
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Advertentie