obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Niet kunnen opnemen via app.
ERooij
Zijn er gebruikers met de ervaring dat zij niet kunnen opnemen en terugkijken via de iOS app? Sinds het aanpassen van het wachtwoord in mijn caiway lukt dit niet meer.
Ik kom er met de caiway helpdesk niet uit. Meerdere meldingen gedaan en dan zie ik weer dat mijn Amino 7x wordt “overgenomen” door Caiway. Vervolgens wacht ik nog een tijdje en dan blijkt de bon weer gesloten zonder dat mij iets gevraagd is. Bij het weer melden ga ik hetzelfde circuit weer in.
Ook bij een eerder ander probleem heb ikzelf uiteindelijk de helpdesk op het juiste spoor gezet. Wellicht is er hier dus iemand die eenzelfde ervaring heeft gehad en een tip voor mij heeft.
Er is dus geen synchronisatie tussen mijn e-mail-id en het id war door de Amino wordt gebruikt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet kunnen opnemen via app.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie