obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk
cawul
Entone decoder Kamai 400/450

Het is mij al een paar keer opgevallen dat het tegelijkertijd
- bekijken van een bestaande opname
of
- terugkijken en opnemen

voor problemen zorgt. De opnames worden niet 'afgesloten', m.a.w. het opnemen gaat gewoon door tot de schijf vol is.

Althans, bij mij.

Ik geef het slechts door als een tip.

Je krijgt zoiets als dit.


W3oCH0h

Het wordt lastig als je eigenlijk geen opname wilt wissen - b.v. programma's of een serie die je nog moet zien.
 
IPv6-Router
Ik heb hier ook last van. Misschien dat ze het op gaan lossen, maar denk eerder dat ze van het Entone platform af willen.
 
cawul
Ik had er vaker last van, bijvoorbeeld opnames van 23 uur, maar ik had geen idee wat de oorzaak was.

Tijdens het opnemen moet je dus verder de recorder 'met rust' laten, z'n ding laten doen, klaar.
Niet een bestaande opname terugkijken en tegelijkertijd opnemen.

Ik heb ook het vermoeden dat je tegen problemen aanloopt bij opnemen én tegelijkertijd terugkijken van een programma. Ik bedoe: een niet opgenomen programma.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dolby is terug! Interactieve TV, Pay Per Event : 2 20 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Advertentie