obey-robots.txt
04 December 2016, 13:16
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Caiway? Post hier je Caiway klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

De fantastische service van Caiway :-(

popeye
Begin december was het weer zover: slecht signaal en wanneer ik één zender opneem, heb ik op de andere storing. 16 december eerst 20 minuten in de wacht gestaan en toen gelukkig een medewerker van de helpdesk gesproken (ik voelde mij zeer vereerd...) Meneer: het ligt aan uw splitter, of de kabel, of uw tv. Op mijn antwoord dat deze kort geleden waren vervangen van nieuwe exemplaren met de hoogste kwaliteit, net zoals de afgeschermde pluggen werd het ineens duidelijk: het lag natuurlijk aan mijn decoder, want deze had ik niet vervangen..... Diepe diepe zucht!!

Okay dan: andere decoder geregeld (eentje die 100% werkt) en mijn vermoeden klopte: het signaal was zonodig nog slechter! Weer opgebeld en weer 20 minuten in de wacht. Nu een andere medewerker aan de lijn. Het hele verhaal weer verteld van alle vervangen apparatuur.

Vooruit dan maar: de Caiway was dan wel bereid om een monteur te sturen, dus of ik mijn mobiele telefoonnummer even wilde geven zodat er een afspraak gemaakt kon worden. Toen ik de meneer vertelde dat ik geen mobiel nummer heb, maar wel alle dagen op mijn vaste nummer te bereiken ben, werd het stil aan de andere kant van de lijn........ Na een hele lange stilte heb ik maar gevraagd of er nog iemand aan de andere kant hing. Gelukkig had de helpdesk nog niet opgehangen en mocht ik mij verontschuldigen voor het feit dat ik geen mobiel heb. Voor de zekerheid nogmaals mijn vaste nummer doorgeven.

Nu: een maand later wacht ik nog steeds op een monteur. Terugkoppeling dat de klacht verholpen is, komt er niet aangezien het signaal steeds slechter wordt. Als het in heel Gouda zo is, kan ik me voorstellen dat die éne monteur het schrikbarend druk heeft. Of gaat de Caiway zich weer verschuilen achter het feit dat ze geen netbeheerder zijn??? Ik ben nog steeds klant van Caiway en er wordt nog steeds maandelijks abonnementsgeld afgeboekt.

Sinds mijn vorige klacht (en de zovele klachten van andere gebruikers) is er helemaal niets veranderd bij Rekam/Caiway.

Als ik een commercieel bedrijf zou leiden, zou ik de ogen uit mijn kop schamen over de onbeschofte benadering van klanten en het absurde gedrag bij klachten en de afhandeling ervan. Maarja, wat kan je nu eenmaal verwachten van een verkapte monopolist die een prehistorisch netwerk met behulp van gemeenschapsgeld (subsidie) heeft aangelegd en niet onderhoudt....
 
Adios
Vul de providermonitor in van de consumentenbond!
 
Caiway Webcare
Beste Popeye,

Ik ga graag na wat er aan de hand is en wil de ontstane situatie oplossen.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
popeye
Wat een verrassing..... binnen 24 uur na plaatsing op het forum word ik gebeld en vereerd met een bezoek van een Rekam-monteur!! En inderdaad, wat ik al vermoedde, een kabelstoring/breuk op minder dan 10 meter van mijn meterkast. Een aannemer zal het op korte termijn verhelpen (nieuwe las) en dan moet ik weer een behoorlijk signaal naar mijn meterkast krijgen. Mijn idee: de vorige kabelbreuk is niet behoorlijk verholpen.

Nu dus wachten op de aannemer en natuurlijk excuses van de helpdesk voor de insinuaties en laksheid...
 
HIAklant
popeye schreef:

Wat een verrassing..... binnen 24 uur na plaatsing op het forum word ik gebeld en vereerd met een bezoek van een Rekam-monteur!! En inderdaad, wat ik al vermoedde, een kabelstoring/breuk op minder dan 10 meter van mijn meterkast. Een aannemer zal het op korte termijn verhelpen (nieuwe las) en dan moet ik weer een behoorlijk signaal naar mijn meterkast krijgen. Mijn idee: de vorige kabelbreuk is niet behoorlijk verholpen.

Nu dus wachten op de aannemer en natuurlijk excuses van de helpdesk voor de insinuaties en laksheid...


Wat dat betreft valt er nog veel te verbeteren aan de helpdesk en service van CaiWay, te beginnen met luisteren naar de klant en er niet vanuit gaan dat elke klant een potentiele dombo is. Ik hoop voor je dat de reparatie snel plaats vind. TIP: blijf er bovenop zitten tot het daadwerkelijk verholpen is door bijvoorbeeld elke dag hier de status te vermelden en/of CaiWay elke dag bellen en vragen naar de status van de beloofde reparatie Wink

http://www.facebo...884596287/
 
Adios
Ik zou kritisch blijven, het probleem is nog niet opgelost!
 
HIAklant
4K schreef:

Ik zou kritisch blijven, het probleem is nog niet opgelost!


Er bovenop blijven zitten, de klachten komen uit alle windstreken. Dit betekent dat er veel mis is. Uiteraard zal niet alles aan CaiWay liggen maar het aantal klachten en vooral de wazige klachten dat de storing zomaar van het ene op het andere moment optreed geeft bedenkingen.
Facebookgroep Klachten CaiWay http://www.facebo...884596287/
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De fantastische service van Caiway :-(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Excuus mail Caiway Storing 10 04 november 2016, 14:19
Caiway TV Algemeen 2 05 oktober 2016, 18:35
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" Algemeen 7 23 september 2016, 19:51
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf01:12:15
| vossoft02:16:18
| Highway03:35:47
| flipje04:19:57
| erickiel05:21:12
| ghijs14:52:47
| Fredy15:06:39
| Adios15:25:38
| Cees18:21:30
| Jaco Hage21:07:57
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.