obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
De fantastische service van Caiway :-(
popeye
Begin december was het weer zover: slecht signaal en wanneer ik één zender opneem, heb ik op de andere storing. 16 december eerst 20 minuten in de wacht gestaan en toen gelukkig een medewerker van de helpdesk gesproken (ik voelde mij zeer vereerd...) Meneer: het ligt aan uw splitter, of de kabel, of uw tv. Op mijn antwoord dat deze kort geleden waren vervangen van nieuwe exemplaren met de hoogste kwaliteit, net zoals de afgeschermde pluggen werd het ineens duidelijk: het lag natuurlijk aan mijn decoder, want deze had ik niet vervangen..... Diepe diepe zucht!!

Okay dan: andere decoder geregeld (eentje die 100% werkt) en mijn vermoeden klopte: het signaal was zonodig nog slechter! Weer opgebeld en weer 20 minuten in de wacht. Nu een andere medewerker aan de lijn. Het hele verhaal weer verteld van alle vervangen apparatuur.

Vooruit dan maar: de Caiway was dan wel bereid om een monteur te sturen, dus of ik mijn mobiele telefoonnummer even wilde geven zodat er een afspraak gemaakt kon worden. Toen ik de meneer vertelde dat ik geen mobiel nummer heb, maar wel alle dagen op mijn vaste nummer te bereiken ben, werd het stil aan de andere kant van de lijn........ Na een hele lange stilte heb ik maar gevraagd of er nog iemand aan de andere kant hing. Gelukkig had de helpdesk nog niet opgehangen en mocht ik mij verontschuldigen voor het feit dat ik geen mobiel heb. Voor de zekerheid nogmaals mijn vaste nummer doorgeven.

Nu: een maand later wacht ik nog steeds op een monteur. Terugkoppeling dat de klacht verholpen is, komt er niet aangezien het signaal steeds slechter wordt. Als het in heel Gouda zo is, kan ik me voorstellen dat die éne monteur het schrikbarend druk heeft. Of gaat de Caiway zich weer verschuilen achter het feit dat ze geen netbeheerder zijn??? Ik ben nog steeds klant van Caiway en er wordt nog steeds maandelijks abonnementsgeld afgeboekt.

Sinds mijn vorige klacht (en de zovele klachten van andere gebruikers) is er helemaal niets veranderd bij Rekam/Caiway.

Als ik een commercieel bedrijf zou leiden, zou ik de ogen uit mijn kop schamen over de onbeschofte benadering van klanten en het absurde gedrag bij klachten en de afhandeling ervan. Maarja, wat kan je nu eenmaal verwachten van een verkapte monopolist die een prehistorisch netwerk met behulp van gemeenschapsgeld (subsidie) heeft aangelegd en niet onderhoudt....
 
Adios
Vul de providermonitor in van de consumentenbond!
 
Caiway Webcare
Beste Popeye,

Ik ga graag na wat er aan de hand is en wil de ontstane situatie oplossen.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
popeye
Wat een verrassing..... binnen 24 uur na plaatsing op het forum word ik gebeld en vereerd met een bezoek van een Rekam-monteur!! En inderdaad, wat ik al vermoedde, een kabelstoring/breuk op minder dan 10 meter van mijn meterkast. Een aannemer zal het op korte termijn verhelpen (nieuwe las) en dan moet ik weer een behoorlijk signaal naar mijn meterkast krijgen. Mijn idee: de vorige kabelbreuk is niet behoorlijk verholpen.

Nu dus wachten op de aannemer en natuurlijk excuses van de helpdesk voor de insinuaties en laksheid...
 
HIAklant

Quote

popeye schreef:

Wat een verrassing..... binnen 24 uur na plaatsing op het forum word ik gebeld en vereerd met een bezoek van een Rekam-monteur!! En inderdaad, wat ik al vermoedde, een kabelstoring/breuk op minder dan 10 meter van mijn meterkast. Een aannemer zal het op korte termijn verhelpen (nieuwe las) en dan moet ik weer een behoorlijk signaal naar mijn meterkast krijgen. Mijn idee: de vorige kabelbreuk is niet behoorlijk verholpen.

Nu dus wachten op de aannemer en natuurlijk excuses van de helpdesk voor de insinuaties en laksheid...


Wat dat betreft valt er nog veel te verbeteren aan de helpdesk en service van CaiWay, te beginnen met luisteren naar de klant en er niet vanuit gaan dat elke klant een potentiele dombo is. Ik hoop voor je dat de reparatie snel plaats vind. TIP: blijf er bovenop zitten tot het daadwerkelijk verholpen is door bijvoorbeeld elke dag hier de status te vermelden en/of CaiWay elke dag bellen en vragen naar de status van de beloofde reparatie Wink

http://www.facebook.com/groups/654644...884596287/
 
Adios
Ik zou kritisch blijven, het probleem is nog niet opgelost!
 
HIAklant

Quote

4K schreef:

Ik zou kritisch blijven, het probleem is nog niet opgelost!


Er bovenop blijven zitten, de klachten komen uit alle windstreken. Dit betekent dat er veel mis is. Uiteraard zal niet alles aan CaiWay liggen maar het aantal klachten en vooral de wazige klachten dat de storing zomaar van het ene op het andere moment optreed geeft bedenkingen.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De fantastische service van Caiway :-(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon Storing : 1 18 sep 2019
Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen Eigen netwerk : 28 15 sep 2019
Caiway 3 of 6 maanden gratis Abonnementen : 6 11 sep 2019
GooseVPN icm Caiway Instellingen software : 2 25 aug 2019
Caiway- Hoe Twente er over denkt Algemeen : 54 18 aug 2019