obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway slechte routes?
rvdhorst1
Hoi Iedereen,

In December overgestapt van Delta naar Caiway. Sinds ik op Caiway zit moet ik VPN software gebruiken om stabiele snelle verbindingen te hebben met games zoals MW3, iRacing en spraak software als Discord.

Als ik dit niet doet is een voorbeeld van een update voor MW3 van 1000mb waar de download 90 minuten over doet.
Als test een Telefoon op Wifi delen gezet en duurt de download over 5G nog maar 40 minuten.

Het probleem is naar buitenlandse verbindingen toe.

De speedtest naar Nederlandse site is 950mb bekabeld. (ik heb een 1GB verbinding). Dus dit is OK.

Wat kan het probleem zijn? Dit moet toch een route probleem zijn die niet goed is bij Caiway?

Hoop dat iemand een idee heeft.

Bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway slechte routes?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Caiway IMAP Instellingen software : 9 10 apr 2023
Advertentie