obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
IPTV mogelijk ?
Moob
Hallo,

Is het ook mogelijk om gebruikt te maken van IPTV als je geen glasvezel hebt ?

Ik heb gebruik namelijk TvHeadend als TV tuner en daarin heb je de optie om IPTV te configureren en ik vroeg me of je hier ook de IPTV van Caiway mee kan ontvangen, en welke informatie je hiervoor nodig hebt.

Mvgr
Moob

Moob
Ik ben vrijdag ochtend even langs geweest bij de Caiway winkel en een nagevraagd hoe dat zit met IPTV, en ook gelijk maar mijn abonnement omgezet naar Glas Basis.

IPTV is alleen mogelijk met een glasvezel abonnement en dan alleen nog met apparatuur van Caiway zelf, dus geen 3rd party IPTV aparatuur.

Ik kreeg trouwens zaterdag ochtend mijn glaspakket al binnen dus qua levering is dat zeer vlot geregeld door Caiway.

Mvgr
Moob

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV mogelijk ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay Glasvezel modem : 21 31 mei 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Kan je straks je eigen IPTV ontvanger kiezen? Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 3 10 dec 2018
Versneld doorspoelen mogelijk? Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 30 sep 2018
Krijgen we IPTV van KPN bij Caiway ? Interactieve TV, Pay Per Event : 6 27 dec 2017