obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
IPTV werkt niet meer
Witje123
Goedemorgen,

Maar zo te lezen zijn hier heel veel mensen met verstand van zaken.
Sinds gisteren hebben wij glasvezel van Caiway met een nokia modem. Wij hebben IPTV maar nu werkt onze IPTV niet meer via ethernet kabel of via WIFI maar wel via 5G. Voorheen via ZIGGO werkt het wel.

Mijn app die op tv staat kan ik wel openen en alle zenders zijn wel zichtbaar en de EPG is wel up-to-date.
Als ik dan een zender kies blijft het groene rondje ronddraaien. En bij films en series kan ik wel de film of serie selecteren maar dan gebeurd er niks meer.
Daar bij doet het internet en wifi het wel op de tv want wij kunnen wel youtube kijken.

Nu las ik ergens dat de IMGP-snooping op ja moet staan maar hoe controleer ik dat in onze modem? of hoe zorg ik dat die op ja komt te staan?
Of is het mogelijk dat bepaalde streaming op een blacklist staan bij caiway?
Sorry voor de vele vragen maar het zou zo fijn zijn als het allemaal gewoon weer werkt.
 
D
Hallo,

Ik heb helaas geen oplossing. Ik zit namelijk met het zelfde probleem. Is het jou nog gelukt om het weer aan de gang te krijgen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
Advertentie