obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv
bobby09
Op de website van Caiway lees ik dat tv programmaas tot een week terug te zien zijn.
Maar wat geld er voor opnames die ikzelf maak?

Ik start net een paar opnames en die blijven (ook) een week bewaard, zo wordt vermeld...
Dat kan toch niet waar zijn?

Als caiway vrijelijk voor mij alles 7 dagen bewaard zodat ik een programma gemist funktie heb is dat mooi.
Maar mijn eigen opnames maak ik om langer te bewaren. Ik heb nog video's van jaren terug liggen.

Hoe zit het nu echt ?

( ennu... kan de beheerder van dit forum de tekstkleur wat meer kontrast geven.
Tijdens maken van een bericht met grijs op wit. Hoe verzin je het. Dit is echt zeer matig )
Gewijzigd door bobby09 op 28 juli 2021, 13:44
 
bobby09
Bewaartijd eigen opnames, is een jaar.

Dat wordt na de opname zichtbaar als je de (i) gebruikt in het overzicht van de eigen opnames.

( Nu nog een ftp ingang op de "server" om de opname naar de pc te krijgen...
dat is toch zo gepiet beste caiway.... )
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[opgelost] bewaartermijn opnames iptv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie