Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
WiFi router (gratis bij glas pakket compleet)
|
|
Martin |
Geplaatst op 27 June 2013, 11:17
|
Activiteit » Maasland » 3155tc » Alles-in-1 Basis » Netgear » Basic TV » Humax iRHD-5050c Berichten: 6 Lid sinds: 17 Mar 2013 |
"Bij het Alles-in-1 Glas Compleet pakket ontvangt u de Wifi-router zelfs geheel gratis" Kan iemand mij vertellen welke WiFi router dit is ? En wat zijn de ervaringen ? |
|
|
gamespel |
Geplaatst op 27 June 2013, 12:37
|
Activiteit » Maassluis » 3146Cc » Alles-in-1 G500 Berichten: 72 Lid sinds: 31 May 2013 |
Sitecom N300 X4 |
|
|
menkyo |
Geplaatst op 28 June 2013, 17:11
|
Activiteit » Wateringen » 2291 » Alles-in-1 Plus » Basic TV Berichten: 48 Lid sinds: 19 Dec 2010 |
Ik heb 'm bekabeld en dat draait goed. Soms gebruik ik wifi voor m'n telefoon en het bereik is hier redelijk goed. Maar ja, zoals altijd met draadloos ben je afhankelijk van veel factoren. 5 muren verderop wordt het allemaal wel wat minder... theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi router (gratis bij glas pakket compleet)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. | Instellingen software | : 2 | 18 Oct 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 12 Mar 2023 |
Problemen met website, router port 443 | Hardware instellingen | : 4 | 11 Feb 2023 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket
Advertentie