Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Alleen Skype en YouTube vanochtend...
|
|
Solaris |
Geplaatst op 09 March 2013, 19:06
|
Activiteit » Internet Standaard » Arris Touchstone » Basic TV Berichten: 9 Lid sinds: 24 Oct 2012 |
Heel raar zeg, ik kon alleen met iemand skypen terwijl ik een simpel filmpje aan het uploaden was. Voor de rest lag het internet eruit. Nadat het filmpje was geüpload en ik een pagina ververste deed alles het weer. (Filmpje was maar 164 MB dus zoveel was het dus niet) Heel raar, toch? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen Skype en YouTube vanochtend...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" | Abonnementen | : 9 | 11 Sep 2020 |
Eigen modem of alleen router? | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 40 | 22 Oct 2019 |
Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout! | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 3 | 08 Jul 2015 |
Entone alleen op coax? | Hardware instellingen | : 5 | 30 Aug 2013 |
Weer een zender erbij? Er gaat alleen maar af. | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 6 | 02 Oct 2012 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie