obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Weer een zender erbij? Er gaat alleen maar af.
maanmist
Opnieuw gaat er een zender zonder bericht zomaar van het pakket af.
Niet dat ik er een fan van was maar Fan Tv, op 44, wordt met de stille trom niet meer doorgegeven.
Tja als er een zender bijkomt mag iedereen het weten.

data-full-width-responsive="true">
Adios
Caiway is de afgelopen twee jaar kampioen in zenders laten verdwijnen en er niets voor terugplaatsen.

pugg
Nu al dagen weer geen tweede kamer uitzendingen, schande!!Cry

Caiway Webcare
Tweede Kamer TV tijdelijk uit de lucht

De doorgifte van de televisiezender Tweede Kamer TV is tijdelijk gestaakt.

Klanten van Caiway met een Taste abonnement kunnen de debatten in de Tweede kamer wel live volgen via de zender Politiek 24 (te zien via voorkeuze 85).

Beschikt u over een internetverbinding, dan kunt u de debatten in de Tweede kamer ook live volgen via internet, via deze link:

http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/commissievergaderingen/live_debatten_commissiezalen/index.jsp

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

pugg
Ja, ja moet ik wel eerst taste nemen, slechte zaak, oorzaak vermelding zou duidelijker zij.

Caiway Webcare

pugg schreef:

Ja, ja moet ik wel eerst taste nemen, slechte zaak, oorzaak vermelding zou duidelijker zij.

De reden dat wij de oorzaak niet doorgeven is omdat deze niet bij ons ligt.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weer een zender erbij? Er gaat alleen maar af.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen modem of alleen router? CaiWay Glasvezel modem : 16 27 apr 2019
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen : 59 17 jun 2018
Weer een voordeel gevonden! CaiWay Glasvezel telefonie problemen : 1 13 apr 2018
Weer een zender minder per 1 maart JimJam vervalt Algemeen : 1 16 jan 2018
FIFA gaat wedstrijden WK voetbal 2018 opnemen in 4k-resolutie en HDR Algemeen : 13 01 nov 2017