obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing in Nieuw Oosteinde Aalsmeer
Zwanenberg
Leuk hoor, het aanleggen v glasvezelkabels.konden ze dat niet meteen tijdens de bouw goed realiseren? En dat in een nieuwbouwwijk die zo'n 6 jaar bestaat.
Hebben steeds storing met tv, internet, telefonie. Voor de zoveelste keer ligt het er weer eens uit allemaal. En juist nu de Spelen zijn en we vanavond juist voetbal willen kijken. Hoop echt dat t snel opgelost is. Verschrikkelijk balen.

Heb nu alleen internet op mijn mobiel. Maar dat werkt natuurlijk heel traag. en dat op mijn vrije zondag dat ik lekker tv zat te kijken en wat zat te internetten. Hebben er meer last van?
Postcode 1432 mb, citroenvlinderstraat 31. Buren v 35 in ieder geval ook. Die balen ook vanwege de Spelen.
 
marcelg
Zie op
http://www.caiway.nl/site/nl/particul...nonderhoud
Ondertussen opgelost zie ik daar.
 
Caiway Webcare
Er was daar inderdaad sprake van een centrale storing. Het probleem is zondagmiddag gevonden en hersteld.

Excuses voor het ongemak.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing in Nieuw Oosteinde Aalsmeer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 okt 2021
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Advertentie