Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 1 van 2: 12
|
Storing internet
|
|
FredH |
Geplaatst op 14 July 2012, 20:18
|
Activiteit » Den haag » 2548wd » Arris Touchstone » Basic TV Berichten: 1 Lid sinds: 14 Jul 2012 |
Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant |
|
|
susel |
Geplaatst op 14 July 2012, 23:41
|
Activiteit » uithoorn » 1422nb » Internet Super » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 11 Lid sinds: 07 Mar 2011 |
Heb daar de laatste dagen ook weer heel veel last van in Uithoorn. Overigens in het verleden al heel vaak Caiway gebeld en moet elke keer splitter vervangen. Heb inmiddels voor een kapitaal aan splitters liggen. Heb al een keer monteur aan huis gehad, maar kon niets vinden. Wordt er gek van, heb alle kabels vernieuwd, splitters vervangen, maar telefoon en internet vallen minstens 10 x per dag weg. Elke keer zie je het modem weer opnieuw opstarten, soms uren lang geen internet en telefoon. Televisie blijft het wel keurig doen via de kabel overigens. Kunnen jullie het signaal niet sterker maken of is er iets anders aan de hand?
Gewijzigd door susel op 15 July 2012, 00:04 |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 16 July 2012, 11:32
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote FredH schreef: Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant Beste FredH, Naar aanleiding van je melding willen we je vragen of je je adresgegeven via een PB door kunt geven. Met vriendelijke groet, Harma Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 16 2012 11:33:51: Quote susel schreef: Heb daar de laatste dagen ook weer heel veel last van in Uithoorn. Overigens in het verleden al heel vaak Caiway gebeld en moet elke keer splitter vervangen. Heb inmiddels voor een kapitaal aan splitters liggen. Heb al een keer monteur aan huis gehad, maar kon niets vinden. Wordt er gek van, heb alle kabels vernieuwd, splitters vervangen, maar telefoon en internet vallen minstens 10 x per dag weg. Elke keer zie je het modem weer opnieuw opstarten, soms uren lang geen internet en telefoon. Televisie blijft het wel keurig doen via de kabel overigens. Kunnen jullie het signaal niet sterker maken of is er iets anders aan de hand? Beste susel, Voor jou hetzeflde verzoek. Kan je naar aanleiding van je melding je adresgegeven via een PB doorgeven? Met vriendelijke groet, Harma -------------------------------------------------------------------------------- Gewijzigd door Caiway Webcare op 16 July 2012, 11:33 Caiway Webcare Team
|
|
|
pauke |
Geplaatst op 16 July 2012, 21:10
|
Activiteit » 4731 » Alles-in-1 G150 Berichten: 82 Lid sinds: 12 Apr 2012 |
splitter vervangen is standaard antwoord. al jaren |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 17 July 2012, 14:27
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Inmiddels zijn er een hoop dingen verbeterd, waaronder dat advies. Sowieso zal je dat advies niet tegenkomen op dit forum. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
pauke |
Geplaatst op 17 July 2012, 21:52
|
Activiteit » 4731 » Alles-in-1 G150 Berichten: 82 Lid sinds: 12 Apr 2012 |
Vraag me alleen af wat het verschil is tussen de helpdesk bij caiway en Caiway Webcare Team? En waarom mensen geen response op e-mail en dergelijke krijgen, veel over gelezen hier op forum. Hier krijg je sneller antwoord en word je beter geholpen heb ik 't idee |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 18 July 2012, 11:11
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote pauke schreef: Vraag me alleen af wat het verschil is tussen de helpdesk bij caiway en Caiway Webcare Team? En waarom mensen geen response op e-mail en dergelijke krijgen, veel over gelezen hier op forum. Hier krijg je sneller antwoord en word je beter geholpen heb ik 't idee Momenteel is het helaas erg druk qua E-mailafhandeling, geen response komt niet voor. Hooguit later dan verwacht waar we uiteraard niet blij mee zijn. Webcare heeft qua snelheid van handelen andere targets, deze targets worden gelukkig ook gehaald. Qua kwaliteit zal het niet uit mogen maken. Uiteraard wordt er wel bijgestuurd op zaken die niet goed zijn gegaan. Bert Vellekoop Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 25 2012 16:33:43: Quote FredH schreef: Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant We hebben inmiddels het resultaat van de modemmeting ontvangen, heb je de afgelopen vijf dagen nog onderbrekingen meegemaakt? Bert Vellekoop Gewijzigd door Caiway Webcare op 25 July 2012, 16:33 Caiway Webcare Team
|
|
|
susel |
Geplaatst op 26 July 2012, 21:57
|
Activiteit » uithoorn » 1422nb » Internet Super » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 11 Lid sinds: 07 Mar 2011 |
Volgens mij is er is aan het probleem nog niets veranderd. Afgelopen middag weer bijna de hele middag internet en telefoon eruit gelegen. Verbinding met internet valt ook s'avonds regelmatig weg. Wordt er zo langzamerhand wanhopig van. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 27 July 2012, 08:52
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote susel schreef: Volgens mij is er is aan het probleem nog niets veranderd. Afgelopen middag weer bijna de hele middag internet en telefoon eruit gelegen. Verbinding met internet valt ook s'avonds regelmatig weg. Wordt er zo langzamerhand wanhopig van. We hebben je verbinding nog niet kunnen nalopen omdat we je adres of klantgegevens nog niet hebben ontvangen. Uiteraard helpen we je graag maar zonder die data wordt het een beetje lastig. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
susel |
Geplaatst op 27 July 2012, 20:07
|
Activiteit » uithoorn » 1422nb » Internet Super » Complete TV » CI+ Module CaiWay Berichten: 11 Lid sinds: 07 Mar 2011 |
Dat lijkt mij erg sterk dat mijn verbinding niet kan worden nagelopen of klantgegevens niet heb ontvangen, want ik heb een berichtje ontvangen van Harma, met o.a. de volgende tekst: Ik heb je signaal nagekeken. Je signaal waarde is (te) hoog. Dit kan je storing verklaren. Tsja en nu? Probleem blijft bestaan |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 | Storing | : 2 | 03 May 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem | Werkzaamheden | : 17 | 24 Aug 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie