obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing internet
FredH
Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant
 
susel
Heb daar de laatste dagen ook weer heel veel last van in Uithoorn. Overigens in het verleden al heel vaak Caiway gebeld en moet elke keer splitter vervangen. Heb inmiddels voor een kapitaal aan splitters liggen. Heb al een keer monteur aan huis gehad, maar kon niets vinden. Wordt er gek van, heb alle kabels vernieuwd, splitters vervangen, maar telefoon en internet vallen minstens 10 x per dag weg. Elke keer zie je het modem weer opnieuw opstarten, soms uren lang geen internet en telefoon. Televisie blijft het wel keurig doen via de kabel overigens. Kunnen jullie het signaal niet sterker maken of is er iets anders aan de hand?
Gewijzigd door susel op 15 juli 2012, 00:04
 
Caiway Webcare

Quote

FredH schreef:

Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant


Beste FredH,

Naar aanleiding van je melding willen we je vragen of je je adresgegeven via een PB door kunt geven.

Met vriendelijke groet,

Harma

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 16 2012 11:33:51:

Quote

susel schreef:

Heb daar de laatste dagen ook weer heel veel last van in Uithoorn. Overigens in het verleden al heel vaak Caiway gebeld en moet elke keer splitter vervangen. Heb inmiddels voor een kapitaal aan splitters liggen. Heb al een keer monteur aan huis gehad, maar kon niets vinden. Wordt er gek van, heb alle kabels vernieuwd, splitters vervangen, maar telefoon en internet vallen minstens 10 x per dag weg. Elke keer zie je het modem weer opnieuw opstarten, soms uren lang geen internet en telefoon. Televisie blijft het wel keurig doen via de kabel overigens. Kunnen jullie het signaal niet sterker maken of is er iets anders aan de hand?


Beste susel,

Voor jou hetzeflde verzoek. Kan je naar aanleiding van je melding je adresgegeven via een PB doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
--------------------------------------------------------------------------------
Gewijzigd door Caiway Webcare op 16 juli 2012, 11:33
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
pauke
splitter vervangen is standaard antwoord.
al jaren
 
Caiway Webcare

Quote

pauke schreef:

splitter vervangen is standaard antwoord.
al jaren


Inmiddels zijn er een hoop dingen verbeterd, waaronder dat advies. Sowieso zal je dat advies niet tegenkomen op dit forum.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
pauke
Vraag me alleen af wat het verschil is tussen de helpdesk bij caiway en Caiway Webcare Team?
En waarom mensen geen response op e-mail en dergelijke krijgen, veel over gelezen hier op forum.
Hier krijg je sneller antwoord en word je beter geholpen heb ik 't idee
 
Caiway Webcare

Quote

pauke schreef:

Vraag me alleen af wat het verschil is tussen de helpdesk bij caiway en Caiway Webcare Team?
En waarom mensen geen response op e-mail en dergelijke krijgen, veel over gelezen hier op forum.
Hier krijg je sneller antwoord en word je beter geholpen heb ik 't idee


Momenteel is het helaas erg druk qua E-mailafhandeling, geen response komt niet voor. Hooguit later dan verwacht waar we uiteraard niet blij mee zijn.

Webcare heeft qua snelheid van handelen andere targets, deze targets worden gelukkig ook gehaald.

Qua kwaliteit zal het niet uit mogen maken. Uiteraard wordt er wel bijgestuurd op zaken die niet goed zijn gegaan.

Bert Vellekoop

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 25 2012 16:33:43:

Quote

FredH schreef:

Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant


We hebben inmiddels het resultaat van de modemmeting ontvangen, heb je de afgelopen vijf dagen nog onderbrekingen meegemaakt?

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 25 juli 2012, 16:33
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
susel
Volgens mij is er is aan het probleem nog niets veranderd. Afgelopen middag weer bijna de hele middag internet en telefoon eruit gelegen. Verbinding met internet valt ook s'avonds regelmatig weg.
Wordt er zo langzamerhand wanhopig van.
 
Caiway Webcare

Quote

susel schreef:

Volgens mij is er is aan het probleem nog niets veranderd. Afgelopen middag weer bijna de hele middag internet en telefoon eruit gelegen. Verbinding met internet valt ook s'avonds regelmatig weg.
Wordt er zo langzamerhand wanhopig van.


We hebben je verbinding nog niet kunnen nalopen omdat we je adres of klantgegevens nog niet hebben ontvangen. Uiteraard helpen we je graag maar zonder die data wordt het een beetje lastig.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
susel
Dat lijkt mij erg sterk dat mijn verbinding niet kan worden nagelopen of klantgegevens niet heb ontvangen, want ik heb een berichtje ontvangen van Harma, met o.a. de volgende tekst: Ik heb je signaal nagekeken. Je signaal waarde is (te) hoog. Dit kan je storing verklaren.
Tsja en nu?
Probleem blijft bestaan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie