obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
VOIP Telefooncentrale
Massiefje
Hallo,

Ik ben aan het verdiepen in SIP via Caiway en qua prijzen en support ben ik tevreden over hen. Echter, ik heb een eis: ik wil mijn VOIP telefooncentrale (digitale software) kunnen gebruiken!

Ik kan hier nergens iets over vinden. Het enige wat ik nodig zou hebben is een SIP server van Caiway en inlognaam en wachtwoord. Worden deze verstrekt of wordt dit volledig afgehandeld door het VOIP modem?

Daarnaast zou ik graag ook mijn zakelijke ISDN nummers over willen zetten op deze centrale. Is dit mogelijk?

Ik hoop dat iemand dit weet!

Alvast bedankt!
 
Wilco007
Ik weet het, dit is een oud onderwerp. Maar ik zoek deze informatie ook.
Ik ben van plan om over te stappen op een alles in 1 glas pakket en wil graag mijn oude voip --> dect omzetter gebruiken.
Hiervoor heb ik dus het serveradres en inlog gegevens nodig van de voip server van Caiway. Worden deze gegevens door hun beschikbaar gesteld?
 
Caiway Webcare
Beste Wilco007,

Allerereerst hartelijk welkom!

Bij Caiway maakt u op een andere manier gebruik van digiale telefonie. De dienst SIP is bij ons niet beschikbaar.

U kunt uw telefoon in het modem klikken en hier vervolgens gebruik van maken.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Webdrifter
Feitelijk is dit een vorm van onnodige en dus ongewenste "vendor lock-in". Ze dwingen je betalen voor iets wat je zelf gratis zou kunnen doen als je beschikt over een eigen voip telefoon/centrale. Terwijl ze beide keuzes zouden moeten aanbieden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VOIP Telefooncentrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
voip via Siemens N300A IP DECT Storing : 8 22 okt 2016
CBIZZ: Wegvallende VOIP verbinding Storing : 1 18 sep 2012
Van KPN naar Caiw Voip Algemeen : 2 18 sep 2012
Telefoon & Internet met FritzBox 7270 en VOIP Eigen telefoon netwerk : 1 06 jun 2012
Bellen VoIP veel duurder Nieuws van CaiWay/Delta : 50 13 feb 2012
Advertentie