obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Van KPN naar Caiw Voip
ray1601
Goedendag,

ik heb het volgende probleem, afgelopen zaterdag het telefoniepakket van Caiway ontvangen, Arris modem is aangesloten en het internet werkt prima. Echter, de telefoonlijn werkt niet. Als ik de bestaande telefoonlijn in de modem plug (Tel1 plugin) dan begint het Tel1 lampje te knipperen, dat houdt blijkbaar in dat de lijn bezet is, dat klopt ook want als ik dan naar ons nummer bel, dan krijg ik de melding dat de lijn bezet. Als ik probeer te bellen is er geen kiesstoon.
Net met Caiway gebeld, kunnen verder geen hulp bieden omdat het een KPN lijn is en niet kunnen garanderen dat voip zal werken op bestaande lijnen in het huis. Leuk, dat ze dat nergens anders vermelden.
Advies van Caiway is om de telefoon dan maar in de meterkast te zetten...

Ik hoop dat er iemand een goede oplossing heeft gevonden?

alvast bedankt.

vg
Raymond

PS: ik gebruik al jaren diensten van Caiw (internet en tv) en ben over het algemeen erg tevreden.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 12 2011 18:00:31:
Opgelost...kabeltje met aan beide kanten RJ11 connectoren van modem naar hoofdaansluiting.
Gewijzigd door ray1601 op 12 september 2011, 18:00
 
Adios
Is nu zowel je telefoontoestel als je modem in de woonkamer geplaatst ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van KPN naar Caiw Voip', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Overstap naar Delta CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 19 06 jul 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
overgang naar Caiway/Delta Eigen netwerk : 2 25 feb 2022
Advertentie