obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
IPTV in Uithoorn
markmart
Ik heb ca een week geleden de software update binnengehaald voor de Humax 5100 en sinds dien is er een optie voor IPTV, en ik las ook op jullie website dat Caiway daar mee bezig is.
Is er al enige idee wanneer dit geactiveerd wordt in Uithoorn?
En kan er iemand al een tipje van de sluieren geven over de mogelijkheden hiermee?
 
Adios
Dat IPTV komt alleen op de glasvezel denk ik. Aangezien CIF nu begonnen is met de uitrol van glasvezel in Aalsmeer zal Uithoorn ook snel aan de beurt komen denk ik.

http://www.glasvezelweken.nl/aalsmeer/

Bij ons ligt al glasvezel en ik hoop niet dat jullie dezelfde ellende te wachten staat als hier.

Als je in Krimpen op een vierde of vijfde toestel naar het Caiway basicpakket wil kijken moet je een volledig tweede abonnement afsluiten á €16,95 per maand.

Misschien ben je verbaasd omdat jullie lekker op een onbeperkt aantal televisies naar het basicpakket kunnen kijken in huis, maar zo gaan de zaken hier in Krimpen.

Gelijke behandeling van klanten kent Caiway niet.
 
Caiway Webcare

Quote

markmart schreef:

Ik heb ca een week geleden de software update binnengehaald voor de Humax 5100 en sinds dien is er een optie voor IPTV, en ik las ook op jullie website dat Caiway daar mee bezig is.
Is er al enige idee wanneer dit geactiveerd wordt in Uithoorn?
En kan er iemand al een tipje van de sluieren geven over de mogelijkheden hiermee?


We zijn in diverse regio's al gestart met de oplevering van IPTV. Dat gebeurt echter niet via de Humax ontvangers of een kabelaansluiting maar via glasvezel. Ons oogpunt is om uiteindelijk alle Caiway abonnees deze mogelijkheid te bieden.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 05 2012 10:56:18:

Quote

Fiber90 schreef:

Dat IPTV komt alleen op de glasvezel denk ik. Aangezien CIF nu begonnen is met de uitrol van glasvezel in Aalsmeer zal Uithoorn ook snel aan de beurt komen denk ik.

http://www.glasvezelweken.nl/aalsmeer/

Bij ons ligt al glasvezel en ik hoop niet dat jullie dezelfde ellende te wachten staat als hier.

Als je in Krimpen op een vierde of vijfde toestel naar het Caiway basicpakket wil kijken moet je een volledig tweede abonnement afsluiten á €16,95 per maand.


Niet helemaal. Je kan ook via DVB-T en (gedeeltelijk) analoog kijken. Daarnaast bestaan er niet zo gek veel situaties waar er meer dan 3 TV's in huis staan.

Quote


Misschien ben je verbaasd omdat jullie lekker op een onbeperkt aantal televisies naar het basicpakket kunnen kijken in huis, maar zo gaan de zaken hier in Krimpen.

Gelijke behandeling van klanten kent Caiway niet.


Caiway is inderdaad actief in verschillende regio's waar per regio individuele afspraken gemaakt zijn. Dit heeft niet alleen te maken met ons beleid maar ook met de gemaakte afspraken bij de overname van een aanbieder.

Uiteraard zullen we ons uiterste best blijven doen om voor iedereen een zo goed mogelijk product neer te zetten.

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 05 januari 2012, 10:56
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
markmart

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

markmart schreef:

Ik heb ca een week geleden de software update binnengehaald voor de Humax 5100 en sinds dien is er een optie voor IPTV, en ik las ook op jullie website dat Caiway daar mee bezig is.
Is er al enige idee wanneer dit geactiveerd wordt in Uithoorn?
En kan er iemand al een tipje van de sluieren geven over de mogelijkheden hiermee?


We zijn in diverse regio's al gestart met de oplevering van IPTV. Dat gebeurt echter niet via de Humax ontvangers of een kabelaansluiting maar via glasvezel. Ons oogpunt is om uiteindelijk alle Caiway abonnees deze mogelijkheid te bieden.


Over wat voor termijn spreken we dan, ik woon in Uithoorn en hier in de straat ligt nog geen glasvezel, wat ik overigens wel heel graag en spoedig zou willen zien hier.
 
Caiway Webcare

Quote

markmart schreef:

Over wat voor termijn spreken we dan, ik woon in Uithoorn en hier in de straat ligt nog geen glasvezel, wat ik overigens wel heel graag en spoedig zou willen zien hier.


Exacte data hebben we helaas niet voor je. In ieder geval in het begin van dit jaar, dus zal niet al te lang mogen duren.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
maanmist
Hoop nog steeds op een update voor de 5050C.
 
Adios
Wat een ontwijkend en zwak antwoord van de webcare van Caiway lees ik hier: DVB-T kijken is geen optie, want daar zit de BBC en de Duitse zenders niet in. De beeldkwaliteit is stukken minder en biedt ook geen HDTV.

Analoog verdwijnt eind 2012 in Krimpen dus omdat nog te noemen is wel erg zwak.

U ontwijkt de basis van alles: rechtvaardigheid en behoorlijk. Voor de gezinnen waar drie toestellen genoeg is, is het fijn, maar de gezinnen die op meer toestellen willen kijken naar het basicpakket moet Caiway een passende oplossing bedenken.

Als een klant in Uithoorn op een onbeperkt aantal toestellen mag kijken naar het Caiway basicpakket inclusief de HD zenders en BBC, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat een klant in Krimpen die hetzelfde betaalt, ook hetzelfde kan voor dat bedrag.

U weet net zo goed als ik dat het DVB-T geen volwaardige vervanging is van het basicpakket . U weet ook dat Caiway goed fout zit. Nu nog de fout herstellen.
Gewijzigd door Adios op 05 januari 2012, 21:45
 
Migow
Helemaal mee eens. Het is toch van de zotte dat iemand meer moet betalen in de ene gemeente dan in een andere gemeente. En dat bij eenzelfde aanbieder.
Zie het al voor me. En een alternatief wat men noemt met dat DVB-T slaat ook nergens op. Gelijke monniken gelijke kappen lijkt me niet meer dan normaal.
Maar goed de hoge heren bij caiway (KPN) zullen het wel anders zien.
 
Caiway Webcare
We zullen de discussie hierover niet verder voeren aangezien we het hierover niet eens gaan worden.

Vervelend om te horen maar het is eigenlijk niet anders.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Albrandswaardvoetballer
Hallo Bert. Hoe bedoelt je niet eens worden? Vind jij het dan eerlijk als een klant van Caiway in het ene dorp voor 16,95 per maand op zes televisies naar het basicpakket kan kijken en dat een Caiway klant in een ander dorp daarvoor 33,90 moet betalen maandelijks?

Ik ken daar niks eerlijk in herkennen, jij wel dan?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV in Uithoorn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie