obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Heeft analoog nog toekomst? De verwachting is dat analoog verdwijnt en digitaal er voor in de plaats komt.
 Onderwerp afdrukken
Mogelijke problemen die voorkomen tijdens de inkrimping
magicwizz
Natuurlijk zijn er ook een aantal problemen die kunnen spelen na de omschakeling.

Ik mis een aantal nederlandse zenders en gebruik een digitale HD ontvanger, hoe komt dit?

Dit komt doordat de zogenaamde simulcast niet goed wordt opgepakt door de digitale HD ontvanger.
Dit is op te lossen door de zenders een keer opnieuw binnen te halen.

Ik heb mijn digitale samsung ontvanger maar eens uit de kast gehaald die ik toen heb gekregen een aantal jaar geleden maar hij geeft alleen maar blokkerig beeld.

Dit zou kunnen komen omdat je digitale ontvanger nog oude software gebruikt. Dit is op te lossen door de software te updaten via de ontvanger. Binnenkort zal er een artikel verschijnen hoe je kan updaten. In de tussentijd kun je contact opnemen met de caiway Helpdesk die je hiermee verder kunnen helpen.

Ik mis een aantal analoge zenders na 30 november.

Door de inkrimping van analoog zijn er inderdaad een aantal zenders komen te vervallen. De zenders die zijn vervallen zoals : Discovery, Animal Planet, TMF, MTV en National Geographic channel zitten allemaal nog wel in het digitale basic pakket. Om dit te kunnen bekijken heb je dus een digitale ontvanger nodig om het weer te kunnen bekijken.



Staat de vraag die jij hebt er niet op?? Mail dan even naar Magicwizz zodat hij je vraag erbij kan zetten en er eventueel ook een antwoord bij kan plaatsen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mogelijke problemen die voorkomen tijdens de inkrimping', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie