obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur
mbodde
Sinds enkele dagen werkt de interactieve tv app niet meer naar behoren. Na +/- 1 uur is de verbinding met de tv verbroken en komt het Caiway logo in beeld op de tv. Wanneer ik de app open op mijn telefoon dan is ie blijkbaar wel aan het casten, aangezien ik op de optie Casten Stoppen kan klikken. Maar na elk uur moet ik dus opnieuw verbinding maken. Wat is hier ineens mis? Voorheen stond de tv de hele dag verbonden met mijn telefoon via de Chromecast.

Apps als YouTube en Netflix hebben hier geen last van.
 
Dazzling
Dat had ik dus ook. Dacht dat het aan mijn lag…
 
mbodde
Caiway vandaag gebeld met dit probleem, maar ze wilde mij niet verder helpen aangezien ze dit probleem niet herkennen. Het zou moeten liggen aan mijn telefoon, maar dit betwijfel ik, aangezien ik dit met andere apps als Netflix en YouTube niet ervaar.

Ik stream vanaf mijn Google Pixel naar de Chromecast. En op mijn telefoon zijn recentelijk geen apps geüpdatet en bezit de laatste Caiway update van enige tijd geleden.

Wat ik ook sinds enkele dagen ervaar is dat ik regelmatig opnieuw moet inloggen op de Caiway app om content te bekijken. Blijkbaar logt ie mij op mysterieuze wijze steeds uit.

Edit:
En weer klapt ie eruit. Een uur en een kwartier heb ik er deze keer van kunnen genieten. De telefoon is de hele tijd actief en niet in standby modus.
Gewijzigd door mbodde op 23 februari 2021, 21:42
 
Henny
Wij hebben sinds een maand Caiway. Hier stopt hij na een uur ook met casten. Dacht dat t wellicht aan instellingen zou liggen maar kan niks vinden. Erg vervelend is t wel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app stopt casten na 1 uur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app Algemeen : 5 01 mrt 2021
Advertentie