obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Hermanjb
Tot mijn genoegen geconstateerd dat de nieuwe app Interactieve tv, die in de plaats is gekomen van de Multiscreen app prima werkt. Bijzonder dat er een link is waardoor hij ook werkt op desktop en laptop. Zelfs op Google Chrome ipv Internet Explorer. Wat jammer genoeg opvalt is dat de zenders ARD en ZDF niet in de zenderlijst zijn opgenomen!
 
Bordewolf
Dat zou ik zeker via Twitter aangeven aan Caiway. Er zijn meer mensen die daar over klagen dat niet heel het pakket te bekijken is. De duitse zenders zaten wel op Multiscreen namenlijk!

Een ander voordeel is dat o.a. de volgende zenders in HD zijn:
* Zo goed als alle regionale omroepen (o.a. TV Oost, Noord, Flevoland, Rijnmond, Omroep Zeeland etc)
* Euronews

*NPO1 Extra en NPO 2 Extra komt er nog aan

Heb je een nieuw pakket dan krijg je dezelfde software via de nieuwe decoders en dan zijn deze zenders ook via de decoder in HD te ontvangen
Gewijzigd door Bordewolf op 16 februari 2021, 18:23
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hermanjb
Ik heb het 2x aangegeven bij Caiway. Het is vreemd dat de 2 nationale Duitse zenders niet worden meegenomen in het nieuwe produkt interactieve tv. Je zou denken "een foutje". Als je iets doet doe het dan goed. De Duitse zenders zitten al vanaf het eerste begin op de kabel. Veel mensen kijken naar de sport. Het voetbalprogramma op zaterdag. Toch is het opvallend dat op de officiƫle zenderlijst van Caiway staat aangegeven dat deze zenders niet via internet worden doorgegeven. Dus er is een reden. Moet er ineens betaald worden? Zijn het uitzendrechten?
 
Glasdion
Volgens mij is ARD en ZDF alleen maar bij Ziggo te zien via de app.
 
Bordewolf

Glasdion schreef:

Volgens mij is ARD en ZDF alleen maar bij Ziggo te zien via de app.


Dat zou bij Caiway ook zo moeten zijn. In Twente is dit gewoon een must.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie