obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Interactieve TV App
kellemes
Hi all..
Ben aan het overwegen een Chromecast met Google TV aan te schaffen en vraag mij af de Caiway TV App ook beschikbaar is voor dit device? Of moet ik dan toch gaan prutsen met sideloaden?

Dank alvast..
Mark.
 
Glasdion
Met de Caiway TV app kun je met een chromecast streamen naar je TV
 
kellemes
Dat weet ik..
Mijn vraag gaat over de Chromecast met Google TV.. wat een heel ander gevalletje is dat een losse Chromecast, draait namelijk op Android TV. https://www.bol.com/nl/nl/p/google-ch...014517738/
Oftewel.. is er een native app beschikbaar voor dit device zodat ik vanuit het menu de Caiway app kan installeren en bedienen met de afstandsbediening? (zonder phone dus)
Gewijzigd door kellemes op 28 december 2021, 09:47
 
Bordewolf

kellemes schreef:

Dat weet ik..
Mijn vraag gaat over de Chromecast met Google TV.. wat een heel ander gevalletje is dat een losse Chromecast, draait namelijk op Android TV. https://www.bol.com/nl/nl/p/google-ch...014517738/
Oftewel.. is er een native app beschikbaar voor dit device zodat ik vanuit het menu de Caiway app kan installeren en bedienen met de afstandsbediening? (zonder phone dus)


Nee
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Interactieve TV App', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie