obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Vertraging van 30 seconden of meer
RdB
Goedemiddag,

sinds 2 weken hebben wij glasvezel internet en interactieve tv. Wij hebben direct opgemerkt dat de interactieve tv ver achterloopt. Als voetbal liefhebber merkten wij dat alle bellen al gingen rinkelen via meldingen en gejuich in de buurt, maar wij pas 30 seconden later te zien kregen dat er gescoord werd. Ook quizzen op tv met telefoon app lukt dus niet, aangezien de vragen op de app allang weg zijn terwijl die bij ons nog gesteld moeten worden.

Ook getest mbt andere huizen en inderdaad, het loopt 30 seconden of meer achter. Ook gecheckt met ziggo, onze vorige provider, waar we nog toegang hebben tot de ziggo go app op telefoon / tablet. Zelfs de app van ziggo go (die uiteraard altijd iets achterliep op tv) was 20 seconden sneller dan onze interactieve tv van Caiway. Ik snap dat niet elke uitzending gelijk kan lopen en er enkele seconden tussen kan zitten, maar 30 seconden tot een minuut is naar mijn idee wel erg veel.

Oplossing?
 
Highway
Klopt, die vertraging is mij ook opgevallen en vind ik best wel irritant.
Een deel van de vertraging zal ongetwijfeld komen doordat de buffers van de iptv ontvanger eerst vol moet lopen om haperingen te kunnen opvangen.

Of er verder nog vertraging bij Caiway ingeslopen is weet ik niet. Wordt b.v. eerst nog het iptv signaal bewerkt voordat het "uitgezonden" wordt via het internet?
Handtekening
Wink
 
RdB
Ja het is echt heel erg irritant inderdaad. Wat ik alleen niet begrijp is dat het een dorp verder bij iemand met caiway wel gewoon goed is (kwam ik gister achter). Waarom zou de uitzending daar wel goed op tijd aankomen en lopen wij minimaal 30 sec achter....

Caiway geeft aan niks te kunnen doen, het is zoals het is... geen enkele andere provider of zoals bij ons het dorp ernaast heeft er last van, lijkt me toch wel wat aan te doen dus.
 
Bordewolf

RdB schreef:

Ja het is echt heel erg irritant inderdaad. Wat ik alleen niet begrijp is dat het een dorp verder bij iemand met caiway wel gewoon goed is (kwam ik gister achter). Waarom zou de uitzending daar wel goed op tijd aankomen en lopen wij minimaal 30 sec achter....

Caiway geeft aan niks te kunnen doen, het is zoals het is... geen enkele andere provider of zoals bij ons het dorp ernaast heeft er last van, lijkt me toch wel wat aan te doen dus.


Caiway heeft op glasvezel op dit moment nog twee platformen: Multiscreen en Interactieve TV.
Het laatste nieuwe platform Interactieve TV heeft die vertraging van 30 sec.

Dus wanneer er in een dorp verderop iemand al heel lang Caiway heeft en niet is overgestapt op een nieuw pakket dan heeft deze Multiscreen en dus geen vertraging.

Dat deze vertraging ronduit belachelijk is en andere providers het niet hebben is kennelijk voor Delta geen reden op het aan te passen. Men loopt toch niet weg, er is toch geen keuze uit andere providers.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
RdB
Het is inderdaad belachelijk. Gaat caiway hier niks aan doen of je weet? Het is heel simpel, want vanaf het moment dat KPN zn glasvezel heeft aangelegd hier in de toekomst is het natuurlijk een makkelijke keuze. Alle bedrading ligt er nu, alleen even een aansluiting in de meterkast + modem veranderen... dus dat is het probleem niet meer dan.
 
Tjaptjoy
Ik word hier ook helemaal gek van, vooral bij de gedachte aan het ek voetbal kijken straks...
Zit al mijn hele leven bij caiway, maar dit zorgt er voor dat ik er aan denk om over te stappen, heb al geprobeerd via twitter te klagen en de klantenservice, maar er komt niet veel uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vertraging van 30 seconden of meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Meer HD en Dolby bij Caiway en Delta CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 13 12 dec 2022
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
Advertentie