obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding Multiscreen TV
DN
Hallo,

Sinds enkele weken krijg ik via Multiscreen TV van Caiway de volgende foutmelding:

"Er is een fout opgetreden. De "Viewright Webplayer" moet nog geïnstalleerd worden of toegestaan worden."

De webplayer is echter al geïnstalleerd, ik kan deze alleen verwijderen wanneer ik de SetUp opstart. Ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Ook in verschillende browsers blijft deze foutmelding.

De melding kwam van de een op de andere dag, zonder een update o.i.d.. Ik heb dan ook geen idee waar deze vandaan komt. Zou iemand mij kunnen helpen?

Groeten,
DN
 
Bordewolf
Multiscreen werkt al een hele lange tijd niet met diverse browsers. Na updates van de browsers werkt deze niet meer.
Het wordt tijd voor een geheel nieuwe Multiscreen waarmee je ook kan casten naar je tv, programma's kunt terugzien en die als Windows10 app gaat werken zodat een browser niet noodzakelijk is.

Maar goed, wat denk je zelf? gaat Caiway nog investeren nu ze binnenkort worden overgenomen? Ik dacht het niet.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Murgen
Momenteel werkt het weer met Safari ... zelfs stabiel. Soms met openen blijft ie wieberen in het login screen maar dat kan je handmatig rechttrekken door de url aan te passen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding Multiscreen TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Foutmelding 0x800ccc0F Instellingen software : 1 23 nov 2022
Foutmelding CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 3 15 okt 2020
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Advertentie