obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Bagger snelheid met snelste Abonnement
DH64

Quote

dobias schreef:

hij heeft mij in ieder geval nieuwsgierig gemaakt.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn snelheid. Ik vind alleen het verschil wat prijs aangaat wat groot tussen super en ultra. Ik vind 40 euro dan meer op zijn plaats.

Ik betaal nu iedere maand 120 euro aan caiway omdta ik ook nog wat pakketen heb voor tv. Een mooie combinatie korting zou dan ook niet gek wezen.
Maar goed we wachten het weer af.


Zo goeie genade zeg 120 Euries iedere maand Shock
Dan ben jij in ieder geval een top klant van Caiway waarvoor respect Smile

Bij Ziggo alles in 1 (120/10) en UPC alles in 1 (120/10) + alle extras kom je volgens mij nog geen eens boven de 100 euro uit.
 
Marchidde

Quote

Waarschijnlijk wordt Schiedam meegenomen in de volgende ronde om het netwerk te verglazen, dit is echter niet op de korte termijn.
Er zitten wat wijzigingen aan te komen voor de COAX-pakketten, in de komende 3 maanden gaat hier meer informatie over los komen.


Ik heb via via begrepen dat Gouda & Reeuwijk in 2013 aangesloten zullen worden op glasvezel, klopt dit?

Mocht er tot die tijd echt niet eerder glasvezel de grond in gaan, dan is een een snelheidsverhoging (voornamelijk upload) zeer welkom! Ik neem momenteel 2 ultra abonnementen af, die via een Zyxel loadbalancer gecombineerd worden tot 100 down 8 up. Werkt goed, maar blijft een prijzige oplossing, dat is bijna 100 euro per maand voor internet alleen. Daar komen mijn tv pakketen dan nog eens boven op, waar ik er ook twee van moet afnemen (+ kosten voor extra smartcards) omdat we meer dan 3 tv's in huis hebben... Caiway word goed gespekt en daar zie ik graag wat voor terug!
 
DH64

Quote

Marchidde schreef:

Quote

Waarschijnlijk wordt Schiedam meegenomen in de volgende ronde om het netwerk te verglazen, dit is echter niet op de korte termijn.
Er zitten wat wijzigingen aan te komen voor de COAX-pakketten, in de komende 3 maanden gaat hier meer informatie over los komen.


Ik heb via via begrepen dat Gouda & Reeuwijk in 2013 aangesloten zullen worden op glasvezel, klopt dit?


2013 wat ver weg nog Sad

De Rekam heeft niet zo'n haast in onze regio met het verglazen tot aan onze deur in de reeds bestaande wijken en doet dat sinds kort alleen maar in de nieuw aangelegde wijken:

http://www.rekam.nl/cms/index.php/per...sluitingen

http://www.rtvbodegraven.nl/node/6372

Een stukje geschreven op de site van bovenste link:

'Vanuit de vraag ziet men immers geen directe noodzaak. “Laat de abonnees die zo graag op glas willen eerst maar eens hun abonnement opwaarderen naar de hoogste snelheden”, zo stelt Grooten. De gematigde vraag daarnaar sterkt hem in zijn visie dat het vervangen van kwalitatief goede lijnen bedrijfseconomisch op dit moment niet te verantwoorden is.


KPN en zijn partners hebben helemaal geen haast met FTTH, er ligt wel een VDSL (FTTC) netwerk in Gouda al zo'n twee jaar ongebruikt.

Nee...wij wonen echt in een top high speed regio (Gouda & Reeuwijk) Angry
Gewijzigd door DH64 op 07 augustus 2011, 23:37
 
darkstalker
Ik dacht al dat het niet zo lekker ging Sad

45219296 1431507861
 
Caiway Webcare

Quote

darkstalker schreef:

Ik dacht al dat het niet zo lekker ging Sad

45219296 1431507861


Zojuist even je verbinding nagelopen, in ons netwerk is niets te vinden waarom je de snelheid niet zou kunnen halen.

Waarschijnlijk zit het in je router of de bekabeling, probeer dat een volgende keer uit te sluiten. Eventueel kan dat met de hulp van onze helpdesk.

BV
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
darkstalker
Ja, een dag later was het weer goed, maar op dat moment was het gewoon erg slecht.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 19 2011 00:39:45:
45497910 45497956

Schijnbaar niet zo erg, maar wel voor FPS games. Had maar een 1-bar verbinding met Call of Duty en zag gastjes teleporteren, terwijl ikzelf in een ravijn liep. xD
Gewijzigd door darkstalker op 19 augustus 2011, 00:39
 
Caiway Webcare

Quote

[url=http://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=219&pid=1893#post_1893]
....

Schijnbaar niet zo erg, maar wel voor FPS games. Had maar een 1-bar verbinding met Call of Duty en zag gastjes teleporteren, terwijl ikzelf in een ravijn liep. xD


Ook gisteravond waren er geen problemen in ons netwerk te vinden. Het blijft natuurlijk vervelend dat je de snelheid niet haalt, we raden je aan toch je interne netwerk na te lopen.

Het posten van speedtests geeft wel informatie, echter geen oplossing. Als je onze hulp wenst om alles na te gaan staan we daar natuurlijk klaar voor.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
darkstalker
Als het probleem daadwerkelijk in mijn eigen setup bevind, moet het probleem zich toch ten alle tijde voordoen en niet alleen op bepaalde tijden van bepaalde dagen. Ik heb één pc en één ps3, en geen wifi clients (behalve telefoon die meestal op 3G idle is). Beide apparaten zijn verbonden met een Cat.6 kabel van nog geen half jaar oud (omdat ik toen ook dezelfde problemen als nu heb, maar toen was het constanter). Mijn router is ook nog geen half jaar oud (Linksys E4200). Het enige in mijn netwerk wat meer als een jaar oud is, is het modem van Caiway, en ook het enige waar ikzelf geen invloed op heb. ^_^

Trouwens, ik deed gister tijdens het gamen nog wat pingtests en speedtests, en inderdaad... qua snelheid was het... OK ( zo rond de 45Mbit en 2-3Mbit up ), maar om de een of andere reden is de latency (ping, route, jitter/ruis ) ontzettend hoog. Alhoewel de ruwe download snelheid dus soms niet het probleem is, is het wel onstabiel.
 
Caiway Webcare
Bovenstaande maakt het niet waarschijnlijk maar nog wel mogelijk. In ons netwerk is gewoonweg niets te vinden, anders kan ik het niet brengen.

Ik heb wel een aantal tips voor je.

Check of er een firmware update is voor je router. De meest recente versie is 1.0.02 (build 13) van 14 juni 2011. De download is te vinden op http://homesupport.cisco.com/en-us/wi...ksys/E4200 en de changelog/releasenotes op http://homedownloads.cisco.com/downlo...142011.txt

Plaats zowel het modem als de router 50 cm van andere elektronica af om interferentie te voorkomen. Dit geldt voornamelijk voor netwerkapparatuur en draadloze apparaten (bijv. telefoons)

Stel de internetverbinding in op 'Always connected' of 'Keep alive'. Op dit moment wordt de verbinding handmatig verbroken op verschillende dagen/tijden. Voorbeelden zijn 11-8 om 10:13 en 17-8 om 20:28.

Probeer eens de wifi-radio uit te zetten, mogelijk is iemand in de buurt aan het spoofen of is er een ander wifi probleem met je router.

Mocht je hiermee hulp nodig hebben of andere vragen hebben horen we het graag.

Bert Vellekoop.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
darkstalker
Ik draai express de op een na laatste firmware omdat de nieuwste juist performance problemen heeft (mediaserver kapot en lagere snelheden). Daarnaast ook wel Tomato geprobeerd, en alhoewel die stabiel is, heeft die geen 5Ghz wifi support.

Wifi autochannel staat niet aan. Wifi kan trouwens niet uitgezet worden met deze router, maar is beveiligd met wpa2 aes.

Modem staat in de woonkamer, 10cm naast het aansluitpunt zonder splitter.

Nu is er bijvoorbeeld niets aan de hand:
45521296 1440132529

In de loop van de dag zakt de snelheid langzaam, beetje bij beetje (de upload), totdat op een gegeven moment ook de latency eraan gaat. Een reboot van de router helpt dan ook niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bagger snelheid met snelste Abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
Abonnement Abonnementen : 8 09 jan 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand Algemeen : 2 30 nov 2018
Advertentie