obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand
Sokje
https://tweakers.net/nieuws/146363/de...maand.html


Wat een idiote prijs bij Delta. Volgens mij zijn ze bij EQT een beetje de weg kwijt.
Ik hou mijn hart vast wat voor rare tarieven de Caiway klanten binnenkort voor hun kiezen krijgen.
 
Bordewolf
Kennelijk om de investering terug te kunnen verdienen, maar 125 pm ?? Dan ben je volgens mij ene idioot wanneer je dat pakket afneemt.

Wanneer Caiway volgend jaar met riducele prijsverhogingen gaat komen hebben ze echt een probleem.
Gezien de afname van de zenders, geen UHD, geen goede Multiscreen is internet de core dienst.
Die is bij Caiway via glas al op order. Je verwacht als klant eerder prijsverlagingen dan zulke ridicule prijzen als bij Delta.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie