obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
welke videorecorder gebruik je
bobby09
Het zou fijn zijn als degene met een DV hier zijn ervaring wil delem met de mede iptv kijkertjes.

Welke DV gebruik je voor de opnames van IPTV en welke converter gebruik je daarbij als dat nodig is.
Ik kan me voorstellen dat die DRM soms in de weg zit wat met een converter wordt opgelost ?

Ik vindt het wel fijn om bepaalde opnames langer dan 1 jaar te bewaren, wat met iptv ineens een limiet moet zijn....
Zo heb ik nog opnames van b.v Logans run, The time machine, The dark crystal.... welke om een of andere reden maar niet meer worden uitgezonden.
Terwijl ik de James Bonds uit mijn hoofd ken en steeds weer tegenkom. Ook al blijven sommige daarvan steeds leuk. ( Roger Moore in het bijzonder )

Voorheen heb ik wel gedacht aan een humax 5500C maar die bestaan niet meer..

Zowiezo moet het een dubbel tuner apparaat zijn, want je wil natuurlijk niet kijken naar wat je opneemt.
Alhoewel, soms kan dat ook natuurlijk, maar je begrijpt me wel...

Dus: Wat is jullie oplossing?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke videorecorder gebruik je', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk : 51 25 apr 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Losse tv tuner of een interne tv tuner lg oled welke is kwalitief beter? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 28 okt 2018
IR codes Entone 400 voor gebruik Global Cache CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 13 10 okt 2015
Advertentie