obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Bakstenen

Bordewolf schreef:

Bakstenen post=24549

speed schreef:

Kan ik ook de andere app gebruiken?
Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten.


Ik zou die vraag op twitter stellen aan Caiway,en zeker niet de helpdesk,had ik eerst gedaan,en kreeg als antwoord,kan niet te oud pakket,toen op twitter,en ja hoor u kan dit gewoon gebruiken.
Ik zou ze gewoon downloaden,en dan kijken of deze werkt,zie je het vanzelf,je wachtwoorden staan op mijCaiway


Bakstenen, jij maakt gebruik van de oude app.

Als ik het goed begrijp is die ook een "oude klant" dus kan die de app gebruiken
 
Bordewolf
En dat is dus niet zijn vraag. Hij wil die NIEUWE app gebruiken.
Daarvoor kan hij overstappen op een nieuw pakket.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
speed
Dit bericht staat op de website van Caiway onder " veel gestelde vragen".
 
Bordewolf
Pathé Thuis is inmiddels beschikbaar op de nieuwe decoders en het nieuwe platform!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Dazzling
Zou het dan dit jaar komen voor bestaande klanten?


Dazzling schreef:

Ik zag ineens dat die caiway een 2e app heeft. De “interactieve tv app”

Ik denk dat is mooi. Ik proberen in te loggen maar je raadt het al. Het werkt niet. Ik denk laat ik eens een tweet sturen naar Caiway met de vraag hoe ik moet inloggen.

Blijkt het alleen voor nieuwe klanten te zijn.... Sad

Ze moeten nog een migratie doen zodat bestaande klanten ook kunnen gaan inloggen.
Een datum konden ze nog niet geven maar de Caiway kennende zal het wel ergens eind zomer 2020 zijn...

Weer jammer. Weer een gemiste kans....

(Zag dat er ook een stream icoontje in zit)
 
Bordewolf

Dazzling schreef:

Zou het dan dit jaar komen voor bestaande klanten?


Dazzling post=24286

Ik zag ineens dat die caiway een 2e app heeft. De “interactieve tv app”

Ik denk dat is mooi. Ik proberen in te loggen maar je raadt het al. Het werkt niet. Ik denk laat ik eens een tweet sturen naar Caiway met de vraag hoe ik moet inloggen.

Blijkt het alleen voor nieuwe klanten te zijn.... Sad

Ze moeten nog een migratie doen zodat bestaande klanten ook kunnen gaan inloggen.
Een datum konden ze nog niet geven maar de Caiway kennende zal het wel ergens eind zomer 2020 zijn...

Weer jammer. Weer een gemiste kans....

(Zag dat er ook een stream icoontje in zit)


Caiway roept nu de brieven af te wachten, dus het lijkt concreter te worden.
Ach jullie hebben geluk, jullie krijgen meteen een 4K-decoder.
De oude klanten die zelf zijn overgestapt om nieuwe spullen te krijgen hebben allemaal de verkeerde decoder die geen 4K kan.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
speed

Bordewolf schreef:

Dazzling post=24676

Zou het dan dit jaar komen voor bestaande klanten?


Dazzling schreef:

Ik zag ineens dat die caiway een 2e app heeft. De “interactieve tv app”

Ik denk dat is mooi. Ik proberen in te loggen maar je raadt het al. Het werkt niet. Ik denk laat ik eens een tweet sturen naar Caiway met de vraag hoe ik moet inloggen.

Blijkt het alleen voor nieuwe klanten te zijn.... Sad

Ze moeten nog een migratie doen zodat bestaande klanten ook kunnen gaan inloggen.
Een datum konden ze nog niet geven maar de Caiway kennende zal het wel ergens eind zomer 2020 zijn...

Weer jammer. Weer een gemiste kans....

(Zag dat er ook een stream icoontje in zit)


Caiway roept nu de brieven af te wachten, dus het lijkt concreter te worden.
Ach jullie hebben geluk, jullie krijgen meteen een 4K-decoder.
De oude klanten die zelf zijn overgestapt om nieuwe spullen te krijgen hebben allemaal de verkeerde decoder die geen 4K kan.

Ik heb vandaag de brief ontvangen maar er wordt met geen woord gerept over de interactieve app. Alleen maar een snelheidsverhoging met bijbehorende
prijsverhoging!
 
Bordewolf

speed schreef:

Bordewolf post=24689

Dazzling schreef:

Zou het dan dit jaar komen voor bestaande klanten?


Dazzling post=24286

Ik zag ineens dat die caiway een 2e app heeft. De “interactieve tv app”

Ik denk dat is mooi. Ik proberen in te loggen maar je raadt het al. Het werkt niet. Ik denk laat ik eens een tweet sturen naar Caiway met de vraag hoe ik moet inloggen.

Blijkt het alleen voor nieuwe klanten te zijn.... Sad

Ze moeten nog een migratie doen zodat bestaande klanten ook kunnen gaan inloggen.
Een datum konden ze nog niet geven maar de Caiway kennende zal het wel ergens eind zomer 2020 zijn...

Weer jammer. Weer een gemiste kans....

(Zag dat er ook een stream icoontje in zit)


Caiway roept nu de brieven af te wachten, dus het lijkt concreter te worden.
Ach jullie hebben geluk, jullie krijgen meteen een 4K-decoder.
De oude klanten die zelf zijn overgestapt om nieuwe spullen te krijgen hebben allemaal de verkeerde decoder die geen 4K kan.

Ik heb vandaag de brief ontvangen maar er wordt met geen woord gerept over de interactieve app. Alleen maar een snelheidsverhoging met bijbehorende
prijsverhoging!


Dus kan het zo maar lonen om over te stappen naar een van de nieuwe abonnementsvormen. Vaak even duur/goedkoop, nieuwe 4K-decoders (2 stuks) en wel die nieuwe app.
Caiway gaf laatst aan rond de zomer de grote migratie te willen doen (zal ook wel weer in fases gaan)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Murgen
Ik ben overgestapt naar 75/75. De volgende dag al over, weer een dag later de Amino per postNL. De nieuwe interactieve app werkt niet slecht. Wel jammer dat je alle kleinere regionaaltjes op kanaal 12 hebt. Maar goed, in de app kan je zelf de volgorde kiezen. Beter dan het was. En mijn vrouw, die meer TV kijkt dan ik is weer blij met de Amino.
 
Murgen
De interactieve TV-app bevriest zo af en toe. Op IPad/Wifi en via MAC/UTP. Is er in de instellingen iets aan buffering te doen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie