obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Bordewolf
Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:

Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen.


Bewijs??? Zie toch echt SD op het nieuwe platform
 
Bordewolf

Hopeloos schreef:

Bordewolf post=24413

Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen.


Bewijs??? Zie toch echt SD op het nieuwe platform


Klopt was een proef gistermiddag. Even een paar dagen geduld..... Men zal nog wel met een nieuwsbrief komen eerst.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Ach Caiway,blijft gewoon een bedrijf wat weinig voor bestaande klanten over heeft,of doet.
Als er wat nieuws komt,moet je meest een nieuw pakket nemen,je komt door al die pakketten er al niet meer uit.
Ging een tijd geleden eens kijken naar mijn pakket,bestaat al niet meer,en dacht ik ga ook in mijn vakantie tv kijken,helaas mijnheer,u bent oud en uw pakket ook.
Wordt je 2 keer afgedankt.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
Bordewolf
We mogen toch wel zeggen dat de bestaande klanten eerst begin volgend jaar weer een prijsverhoging krijgen en dan pas de nieuwe app. Het is een beleid van jan lik me vestje.

Is er eindelijk een nieuwe app, kunnen nota bene de bestaande klanten die er al drie jaar op wachten geen gebruik van maken! Wie gaat er eens wakker worden bij Caiway en eens wat regelen voor de klanten!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen
Heb ik weer,huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,dacht dat ik alles geregeld had,app op ipad,begeeft het geluid van de ipad het,dacht appeltje eitje,heb nog een smartphone,helaas als je in het buitenland ben kan je de app via de playstore niet downloaden,kreeg het dvies om via vpn te doen,helaas lukt mij dat niet,iemand hier nog een idee?
 
speed
Kan ik ook de andere app gebruiken?
Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten.
 
Bordewolf
Je kunt overstappen naar een van de nieuwe pakketten. Dan wordt je individueel overgezet.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bakstenen

speed schreef:

Kan ik ook de andere app gebruiken?
Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten.


Ik zou die vraag op twitter stellen aan Caiway,en zeker niet de helpdesk,had ik eerst gedaan,en kreeg als antwoord,kan niet te oud pakket,toen op twitter,en ja hoor u kan dit gewoon gebruiken.
Ik zou ze gewoon downloaden,en dan kijken of deze werkt,zie je het vanzelf,je wachtwoorden staan op mijCaiway
 
Bordewolf

Bakstenen schreef:

speed post=24547

Kan ik ook de andere app gebruiken?
Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten.


Ik zou die vraag op twitter stellen aan Caiway,en zeker niet de helpdesk,had ik eerst gedaan,en kreeg als antwoord,kan niet te oud pakket,toen op twitter,en ja hoor u kan dit gewoon gebruiken.
Ik zou ze gewoon downloaden,en dan kijken of deze werkt,zie je het vanzelf,je wachtwoorden staan op mijCaiway


Bakstenen, jij maakt gebruik van de oude app.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie