obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Bakstenen

Bordewolf wrote:

Bakstenen wrote:

speed wrote:

Kan ik ook de andere app gebruiken?
Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten.

Ik zou die vraag op twitter stellen aan Caiway,en zeker niet de helpdesk,had ik eerst gedaan,en kreeg als antwoord,kan niet te oud pakket,toen op twitter,en ja hoor u kan dit gewoon gebruiken.
Ik zou ze gewoon downloaden,en dan kijken of deze werkt,zie je het vanzelf,je wachtwoorden staan op mijCaiway

Bakstenen, jij maakt gebruik van de oude app.

Als ik het goed begrijp is die ook een "oude klant" dus kan die de app gebruiken

Bordewolf
En dat is dus niet zijn vraag. Hij wil die NIEUWE app gebruiken.
Daarvoor kan hij overstappen op een nieuw pakket.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

speed
Dit bericht staat op de website van Caiway onder " veel gestelde vragen".

Bordewolf
Pathé Thuis is inmiddels beschikbaar op de nieuwe decoders en het nieuwe platform!
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
EIgen Router DMZ en Interactieve TV Eigen netwerk : 3 29 nov 2019
Verbruik modem en interactieve tv ontvangers CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 17 sep 2019
Interactieve tv Storing : 3 15 feb 2019
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Interactieve tv ontvanger aansluiten Eigen netwerk : 4 03 feb 2018