obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Bordewolf
Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Hopeloos

Bordewolf wrote:

Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen.

Bewijs??? Zie toch echt SD op het nieuwe platform

Bordewolf

Hopeloos wrote:

Bordewolf wrote:

Bewijs??? Zie toch echt SD op het nieuwe platform

Klopt was een proef gistermiddag. Even een paar dagen geduld..... Men zal nog wel met een nieuwsbrief komen eerst.

Bakstenen
Ach Caiway,blijft gewoon een bedrijf wat weinig voor bestaande klanten over heeft,of doet.
Als er wat nieuws komt,moet je meest een nieuw pakket nemen,je komt door al die pakketten er al niet meer uit.
Ging een tijd geleden eens kijken naar mijn pakket,bestaat al niet meer,en dacht ik ga ook in mijn vakantie tv kijken,helaas mijnheer,u bent oud en uw pakket ook.
Wordt je 2 keer afgedankt.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Bordewolf
We mogen toch wel zeggen dat de bestaande klanten eerst begin volgend jaar weer een prijsverhoging krijgen en dan pas de nieuwe app. Het is een beleid van jan lik me vestje.

Is er eindelijk een nieuwe app, kunnen nota bene de bestaande klanten die er al drie jaar op wachten geen gebruik van maken! Wie gaat er eens wakker worden bij Caiway en eens wat regelen voor de klanten!

Bakstenen
Heb ik weer,huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,dacht dat ik alles geregeld had,app op ipad,begeeft het geluid van de ipad het,dacht appeltje eitje,heb nog een smartphone,helaas als je in het buitenland ben kan je de app via de playstore niet downloaden,kreeg het dvies om via vpn te doen,helaas lukt mij dat niet,iemand hier nog een idee?

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbruik modem en interactieve tv ontvangers CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 17 sep 2019
Interactieve tv Storing : 3 15 feb 2019
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Interactieve tv ontvanger aansluiten Eigen netwerk : 4 03 feb 2018
2e interactieve tv aansluiten caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 3 04 nov 2017
Advertentie