obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Speciale decoder voor HD programma's
John1964
Ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraag over HD televisie.
Er staat in mijn huiskamer een schitterende curved TV met een Entone decoder. Er zijn natuurlijk maar enkele programma's die in HD worden doorgegeven door Caiway. Bij Ziggo worden er speciale decoders geadviseerd om alle zenders in HD te kunnen krijgen.
Is er hier iemand bekend met een soortgelijke decoder die voor Caiway hetzelde doet?
Zo ja, welke is dit en wat zijn de ervaringen?
Er is een glasvezel aansluiting aanwezig op mijn adres.

Dank voor jullie reacties.

Groet, John
 
Sokje
Hoewel Ziggo op de coaxkabel meer HD zenders doorgeeft als Caiway, heeft ook Ziggo nog genoeg zenders die ze uitsluitend doorgeven in SD.

Er zijn geen speciale decoders voor Ziggo die kunnen toveren. De zenders die Ziggo in SD aanbiedt, blijven ook dan SD.

Ik begrijp om deze reden je vraag niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speciale decoder voor HD programma's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Decoder vu+ uno 4k se Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 4 21 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
MediaBox neemt geen programma's op Algemeen : 2 15 nov 2021
Advertentie