obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van CaiWay/Delta zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Decoder vu+ uno 4k se
fmrama
Hallo,

Heeft iemand ervaring of weet iemand of de “vu+ uno 4k se” decoder werkt op de kabel van caiway? Als vervanger voor de humax 5200c.
 
g@it
De ongecodeerde zenders wel.
Gebruik een X-Trend 8500 en een Dreambox 7020HD.
ik kreeg de gecodeerde zenders met een originele kaart geen beeld met OScam.
Dit moet echter wel kunnen.
Gebruik op beide ontvangers Open Pli
 
weefour
Ja hoor, werkt, inclusief gecodereerde zenders met de smartcard. OSCAM met de settings van hier https://www.sat4all.com/forums/topic/322422-caiway-kaart-op-oscam-iemand-al-ervaring/
 
AquaNL
Hallo

Ik lees dat jullie dit werkend hebben, maar met de instructie op genoemde site lukt het mij niet op een VU+ Uno 4K SE met OpenPLI

Kan iemand de configuraties delen, om te kijken of het goed is ingesteld? Eventueel via een PM

Groet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder vu+ uno 4k se', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Speciale decoder voor HD programma's Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 18 mrt 2019
welk andere tv decoder dan Entone 400? CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 3 08 sep 2013
Caiway Entone decoder - HDMI in? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 06 sep 2013
Nieuwe decoder? Humax iRHD 5300c Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 17 30 okt 2012
Advertentie