obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Storing digitale televisie
magicwizz
Dit bericht is van belang voor alle tv-abonnees van Caiway

Als gevolg van een storing met een nog onbekende oorzaak sinds vrijdagavond 29 oktober kunt u enkele malen per dag gedurende korte tijd blokken en uitval ervaren bij het kijken naar digitale tv van Caiway. Dit betreft een beperkt aantal programma's waaronder Nederland 1, 2, 3 en de Nederlandse commerciƫle zenders.

Naar verwachting zal dit in de loop van vandaag opgelost zijn. Onze excuses voor het ongemak.
 
maanmist
Toch jammer dat dit slecht gecommuniceerd wordt door Caiway.
Ik heb vanmorgen nog een mailtje gestuurd met de melding en dat het opgelost was volgens caiway.announce nieuwsgroep. En ook een vraag of de communicatie niet wat beter zou kunnen door meldingen bv te plaatsen op de site van Caiway.
Krijg ik het antwoord terug wat jij hierboven plaatst.
Of ze lezen hun mail dus niet goed of ze denken een opgelost probleem is geen probleem.
 
magicwizz

Quote

maanmist schreef:
Toch jammer dat dit slecht gecommuniceerd wordt door Caiway.
Ik heb vanmorgen nog een mailtje gestuurd met de melding en dat het opgelost was volgens caiway.announce nieuwsgroep. En ook een vraag of de communicatie niet wat beter zou kunnen door meldingen bv te plaatsen op de site van Caiway.
Krijg ik het antwoord terug wat jij hierboven plaatst.
Of ze lezen hun mail dus niet goed of ze denken een opgelost probleem is geen probleem.


Het leek erop dat het even opgelost zou zijn. Daarna bleek dat het ook vrijwel meteen weer terugkwam. we wachten vanavond maar even af Wink
 
maanmist
Trouwens, mijn collega woont in Delfgauw, zit niet bij de Caiway, en had hetzelfde probleem.
 
joey123
Ik heb dus ook dat het beeld blokkerig wordt en het duurd soms wel 20 sec je ziet niks ik heb HD tv wel mooi om te kijken maar veel storing bij meneer CAIWAY !!!!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing digitale televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Advertentie