obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen
The red rooster
Zojuist een nieuwe (de nieuwste?) versie van Viewright gedownload en geïnstalleerd.

Tot mijn verbazing werkt alles perfect Shock

W10 en als browser Internet Explorer (gebruik ik alleen voor Multiscreen).

Bovendien heb ik bij gebruik de VPN verbinding uit staan.
 
Bob
Kun je me ook aangeven welke versie van Viewright dit betreft

Groetjes Bob
 
The red rooster
Beste Bob,

de huidige versie heb ik ruim 2 weken geleden van de site van Caiway gedownload.
Het is versie 4.1.2.0 en het bestand is 32,9 Mb groot.
Mijn vorige versie was enkele Mb's kleiner.

Succes
 
hs58bor
Hallo Red Rooster,

Zou u mij de link kunnen doen van de nieuwe versie Viewright webplayer 4.1.2.0

Alvast bedankt
Gr. Harry
 
hs58bor
Oh haha wist niet dat Caiway ook al die versie aanbood.
Maar dank je wel.
 
Bob
Het probleem met Viewright treedt blijkbaar alleen op bij Apple en niet op Window-computers
 
Bob
We zijn nu bijna 2 maanden verder en ik kan nog steeds op mijn iMac geen multiscreen App aan de praat krijgen. Viewright wordt nog steeds niet geaccepteerd, ook niet door de nieuwste versie van de Safari-browser (12.01).

Lopen er wel akties dienaangaande bij Caiway?

Wie kan me iets uitleggen a.u.b..?
 
Hopeloos
Waarom vraag je het niet aan Caiway zelf? Via Twitter reageren ze snel. Ze zullen vast een antwoord geven van: We zijn ermee bezig. Dat betekend vaak dat het minimaal 1 jaar duurt.
 
Bob
Die vraag heb ik inderdaad 2 maand geleden ook aan Caiway gesteld. Het antwoord was 'we zijn ermee bezig'. Ik zal dus blijkbaar nog 10 maanden langer moeten wachten; maar dat vindt vader wel erg lang.
 
Bordewolf
We hadden het goed bij onze oude provider die ons ruw is afgenomen en ingewisseld voor een monopolist die qua diensten als multiscreen en email en extraatjes ondermaats presteert.
Ik vind het niet kunnen dan een provider al een jaar roept met iets bezig te zijn en dat niet zichtbaar en aantoonbaar maakt of aantoont.

Dat voelt als loze beloftes!
Gewijzigd door Bordewolf op 06 december 2018, 19:39
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen error code VR_16 CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 5 04 okt 2018
Advertentie