obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen tv
JohnK
Is het mogelijk om via de app tv-programma’s op te nemen.
Ik zie namelijk nergens deze optie.
 
Jaco Hage

Quote

JohnK schreef:

Is het mogelijk om via de app tv-programma’s op te nemen.
Ik zie namelijk nergens deze optie.


Nee, dat is niet beschikbaar via de Caiway Multiscreen app
 
JohnK
Jammer, toch een gemiste kans
 
Jaco Hage
Tja, feitelijk zou je kunnen toveren met een App en IP integratie.
Al heb ik niets net deze ''opname-optie-via-een-app'' zou ik weer liever zien dat er minimaal 3-5 IPTV decoders mogelijk zijn per adres.
Dat zou niet alleen mij maar enorm veel klanten verblijden.
Zo veel mensen, zoveel wensen....

Laten we hopen dat je dat custom made kan laten maken, nou dat kan ook wel betreffende je vraag.
Dat is ook eigenlijk niet zo'n probleem, en dat kan wel met een domotica integratie. Maar dan moet je wel zelf willen investeren.

Of je optie nog in Caiway zijn aanpassing van Multiscreen app komt durf ik niet te zeggen...
 
Bordewolf
Een castoptie en alle zenders in je abo zou ook al veel helpen voor de derde en vierde tv.

En inderdaad of we dit nog in de huidige app gaan meemaken is sterk de vraag. Wie weet heeft Delta een betere app en wordt deze ingezet.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Migow
ach bordewolf.. 2 jaar geleden zei je ook al dat we imap zouden krijgen tov pop3. Zit al jaren bij caiway en blijf me al jaren verbazen. 1 maart snelheid instap naar 150/150....nu 75/75. En instap delta is 150/150... Ze groeien echt naar elkaar toe...
 
Sokje
Bor heeft gewoon een grote duim Smile
 
Bordewolf

Sokje schreef:

Bor heeft gewoon een grote duim Smile


Vreemd. Mijn letterlijke woorden: Wie weet heeft Delta een betere app en groeien ze naar elkaar toe. Wat blijkt. Ze gaan dezelfde app uitrollen.

Wat betreft IMAP, dat waren destijds de letterlijke woorden van Caiway, daar had ik geen duim voor nodig. Dat het nog steeds niet is geregeld: ga Caiway vragen waarom ze beloftes niet nakomen (en dat doen ze vaak niet)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
ReBr
Hoewel ik pro Caiway ben is het idd nog steeds waardeloos qua loze beloftes.

Als ik klant zou kunnen zijn via het glasvezelnetwerk zou het nog iets kunnen worden, het nieuwe tv platform vind ik er oprecht mooi uitzien, nette app met chromecast ondersteuning, webtv, waarop al de zenders beschikbaar zijn, met prima epg, en mogelijkheid van gratis terug kijken.

Maar ik zit in Rekam coax gebied, en hier worden we afgescheept met een marginaal tv pakket, waar het HD aanbod om te huilen is (basis, plus, en zelfs premium pakketten in sd..)
Sinds maart 2019 toegang gekregen tot de afgedankte multiscreen omgeving, welke eigenlijk maar zeer beperkt is (terwijl ik extra pakketten afneem), terug kijken hebben ze nog nooit van gehoord, alleen maar live een beperkt tv aanbod, en op een pc niet meer werkend is te krijgen (apps op tablet werken nog...wel)
En dat krijg je dus voor wel de zoveelste jaarlijkse prijsverhoging...niets dus, beetje sponseren van de Delta Fiber toekomst, zonder ooit ook zelf maar iets van de diensten in kwaliteit af te kunnen nemen. Ik heb er geld voor over, maar momenteel voel ik me toch echt een beetje genaa..
Contact opgenomen of er voor de coax abonnees een toekomst is met het nieuwe multiscreen platform, ja natuurlijk meneer, al onze huidige gebruikers zetten we over in de toekomst.... nou sorry hoor, hier geloof ik dus helemaal niets van, het nieuwe platform zit verweven met het nieuwe interactieve televisie aanbod op de glasvezel pakketten, dus hier kunnen we naar fluiten... maar uiteraard wel mee betalen aan product verbeteringen(ik wordt al blij als ze daarmee de oude multiscreen op orde zouden kunnen maken, of mij van een login kunnen voorzien van de nieuwe omgeving Cool )..bah...

Momenteel ben ik aan het kijken om over te stappen naar KPN, ook niet ideaal maar iig een vollediger HD aanbod (toch heb ik voorkeur voor het caiway tv zoals het via glasvezel is), goedwerkende apps, (ook web tv) gratis 7 dagen terug kijken, en een prima iptv ontvangertje. Gewoon standaard inclusief zoals het hoort. DSL kan hier tot 100mb/s dus dat hoeft ook geen probleem te zijn.
 
Sokje
KPN is de laatste tijd enorm gegroeid met zijn aanbod van HD kanalen. Caiway daarentegen lijkt op dat gebied wel ingedud.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Multiscreen error code VR_16 CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 5 04 okt 2018
Advertentie