Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
Multiscreen error code VR_16
|
|
rudi2206 |
Geplaatst op 28 September 2018, 08:50
|
![]() Activiteit ![]() » 7722WV » Alles-in-1 Basis » Entone IPTV Berichten: 3 Lid sinds: 28 Sep 2018 |
Hoi, Ik heb sinds kort glasvezel en alles werkt naar behoren behalve multiscreen op mijn Laptop. Ik gebruik Internet Explorer maar heb volgende problemen: - het beeld is niet scherp - als ik switch van NPO1 naar een andere zender krijg ik foutmelding: Er is een fout opgetreden Er is een probleem geconstateerd. Probeer de webpagina opnieuw te laden. Neem contact op met de Caiway klantenservice als het probleem zich blijft voordoen (Error code VR_16). speedtest.net geeft aan dat mijn verbinding goed is: ping=7ms, download=104, upload is 101 bij abbo voor 100mbps. Iemand tips? bedankt Rudi |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 01 October 2018, 00:09
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Kijk eens bij de instellingen van je PC/laptop, Ga naar ''Hardware Versnelling'' en zet deze eens op UIT. Mogelijk dat dit helpt. |
|
|
rudi2206 |
Geplaatst op 03 October 2018, 09:36
|
![]() Activiteit ![]() » 7722WV » Alles-in-1 Basis » Entone IPTV Berichten: 3 Lid sinds: 28 Sep 2018 |
De optie om hardware versnellin guit of aan te zetten zie ik niet in control panel voor disaplay. Wat betekent foutcode VR_16 eigenlijk. Weet iemand dat? |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 03 October 2018, 23:25
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Google Chrome > rechts bovenaan 3 puntjes klikken > Geavanceerd > Systeem > optie kiezen: Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar. |
|
|
rudi2206 |
Geplaatst op 04 October 2018, 08:02
|
Ja, in Chrome kan ik dit aanpassen maar dan krijg ik de volgende foutmelding van multiscreen: Er is een fout opgetreden Chrome is not supported. Please use another type of browser Daarom gebruikte ik Explorer, daar zie ik niet waar ik hardware versnelling uit kan zetten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen error code VR_16', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2023 |
Multiscreen en app liggen er uit. | Storing | : 8 | 29 May 2020 |
Amino error E600-0 | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 3 | 24 Apr 2020 |
Multiscreen App op iMac desktop | Storing | : 101 | 24 Sep 2019 |
Multiscreen tv | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 11 | 13 May 2019 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket