obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen error code VR_16
rudi2206
Hoi,

Ik heb sinds kort glasvezel en alles werkt naar behoren behalve multiscreen op mijn Laptop. Ik gebruik Internet Explorer maar heb volgende problemen:
- het beeld is niet scherp
- als ik switch van NPO1 naar een andere zender krijg ik foutmelding: Er is een fout opgetreden Er is een probleem geconstateerd. Probeer de webpagina opnieuw te laden. Neem contact op met de Caiway klantenservice als het probleem zich blijft voordoen (Error code VR_16).

speedtest.net geeft aan dat mijn verbinding goed is: ping=7ms, download=104, upload is 101 bij abbo voor 100mbps.

Iemand tips?

bedankt
Rudi

Jaco Hage
Kijk eens bij de instellingen van je PC/laptop, Ga naar ''Hardware Versnelling'' en zet deze eens op UIT. Mogelijk dat dit helpt.
'' Verbinder in techniek & comfort bij optimizer.co.nl ''

rudi2206
De optie om hardware versnellin guit of aan te zetten zie ik niet in control panel voor disaplay. Wat betekent foutcode VR_16 eigenlijk. Weet iemand dat?

Jaco Hage
Google Chrome > rechts bovenaan 3 puntjes klikken > Geavanceerd > Systeem > optie kiezen: Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar.
'' Verbinder in techniek & comfort bij optimizer.co.nl ''

rudi2206
Ja, in Chrome kan ik dit aanpassen maar dan krijg ik de volgende foutmelding van multiscreen: Er is een fout opgetreden Chrome is not supported. Please use another type of browser
Daarom gebruikte ik Explorer, daar zie ik niet waar ik hardware versnelling uit kan zetten.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen error code VR_16', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 14 08 jan 2019
Mutiscreen error VR-15 Algemeen : 5 03 jan 2019
entone code Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 3 29 nov 2018
Advertentie