obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen error code VR_16
rudi2206
Hoi,

Ik heb sinds kort glasvezel en alles werkt naar behoren behalve multiscreen op mijn Laptop. Ik gebruik Internet Explorer maar heb volgende problemen:
- het beeld is niet scherp
- als ik switch van NPO1 naar een andere zender krijg ik foutmelding: Er is een fout opgetreden Er is een probleem geconstateerd. Probeer de webpagina opnieuw te laden. Neem contact op met de Caiway klantenservice als het probleem zich blijft voordoen (Error code VR_16).

speedtest.net geeft aan dat mijn verbinding goed is: ping=7ms, download=104, upload is 101 bij abbo voor 100mbps.

Iemand tips?

bedankt
Rudi
 
Jaco Hage
Kijk eens bij de instellingen van je PC/laptop, Ga naar ''Hardware Versnelling'' en zet deze eens op UIT. Mogelijk dat dit helpt.
 
rudi2206
De optie om hardware versnellin guit of aan te zetten zie ik niet in control panel voor disaplay. Wat betekent foutcode VR_16 eigenlijk. Weet iemand dat?
 
Jaco Hage
Google Chrome > rechts bovenaan 3 puntjes klikken > Geavanceerd > Systeem > optie kiezen: Hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar.
 
rudi2206
Ja, in Chrome kan ik dit aanpassen maar dan krijg ik de volgende foutmelding van multiscreen: Er is een fout opgetreden Chrome is not supported. Please use another type of browser
Daarom gebruikte ik Explorer, daar zie ik niet waar ik hardware versnelling uit kan zetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen error code VR_16', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Amino error E600-0 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 apr 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Advertentie