Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
Multiscreen TV op Mac
|
|
Murgen |
Geplaatst op 10 August 2017, 20:51
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 366 Lid sinds: 08 Dec 2009 |
Ik word helemaal gestoord van Multiscreen TV op mijn Mac. Het werkt in principe wel maar het is een worsteling om het aan de praat te krijgen. Want ... hij blijft terugspringen op het inlog menu. Terwijl hij via https://multiscreen.iptv.caiway.nl/webtv/play/ gewoon moet gaan afspelen. Pas na een aantal keren sprint hij door naar de player. Is dit traagheid van het inlog systeem of ben ik gewoon gek ?? |
|
|
Keesenco |
Geplaatst op 16 September 2017, 13:53
|
![]() Activiteit ![]() » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 Totaal » Basic TV Berichten: 4 Lid sinds: 22 Oct 2013 |
Is gewoon bagger.. |
|
|
Highway |
Geplaatst op 16 September 2017, 19:08
|
![]() Superbeheerder ![]() » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 621 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Ik heb de zelfde problemen op Windows. Ik stoor me er enorm aan. Als je dan al ingelogd bent dan valt regelmatig de stream weg. Inderdaad multisceen is bagger! Volgens mij is er niet genoeg capaciteit voor de stream.
![]() |
|
|
Sokje |
Geplaatst op 17 September 2017, 10:52
|
![]() Activiteit ![]() » Monster » Alles-in-1 G500 » CI+ Module CaiWay Berichten: 324 Lid sinds: 19 Jan 2017 |
Ik gebruik interactieve TV online van KPN van mijn buurman en ik moet zeggen dat deze perfect werkt. Als KPN het kan, moet het Caiway toch ook wel lukken ? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen TV op Mac', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2023 |
Multiscreen en app liggen er uit. | Storing | : 8 | 29 May 2020 |
Multiscreen App op iMac desktop | Storing | : 101 | 24 Sep 2019 |
Multiscreen tv | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 11 | 13 May 2019 |
Multiscreen | Algemeen | : 13 | 08 Jan 2019 |