obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Meerdere TV's op Alles-in-1 Glas G500
beelkima
Ik ga binnen nu en 1 jaar verhuizen naar een nieuwbouw wijk in Maassluis (Wilgenrijk eiland) waar alleen Glas zal worden aangeboden (dus geen coax meer).
Mijn vraag is hoe sluit ik straks meerdere tv's aan ( 4 stuks ) op Alles-in-1-Glas G500.
 
rhuijben
Ik denk dat je deze vraag het beste direct aan Caiway kan stellen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er wat speciale diensten zijn voor gebruikers in deze situatie, voor in ieder geval meer dan 1 tv. (Geen idee of dat ook voor 4 kan)

Ik ben bang dat er hier weinig Caiway gebruikers zijn met deze situatie.
 
beelkima
Bedankt voor je antwoord, kom inderdaad in aanmerking voor een F 500 pakket voor gebruik van 2 tv's, zie antwoord van Caiway.

Wij vinden het erg leuk dat u eind 2017 gaat verhuizen en van onze diensten gebruik wilt blijven maken. Wanneer u verhuist naar een woning zonder coax en met alleen glasvezel krijgt u bij Caiway een van onze F pakketten. (Op dit moment zijn dat F75/F250/F500) Hierbij kijkt u via internet en een interactieve televisie ontvanger televisie. Deze sluit u met een internetkabel aan op het glasmodem. Voor €5,- per maand extra kunt u een tweede interactieve televisie ontvanger bij ons huren. Verder kunt u via onze multiscreen app op al uw mobiele apparaten televisie kijken.

Let wel op dat bovengenoemde pakketten op dit moment aangeboden worden. Omdat eind 2017 nog redelijk ver weg ligt kunnen wij niet aangeven welke ontwikkelingen wij in ons aanbod krijgen. Wij willen u daarom adviseren om een maand voor de daadwerkelijke verhuizing in gang wordt gezet nogmaals contact met ons op te nemen. Wij kunnen u dan informeren over de actuele acties en mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Caiway
Evelien Geerts
 
rhuijben
Kijk even goed of je wel echt de F500 wilt hebben. In tegenstelling tot veel andere providers gaat je TV niet van je internet snelheid af, dus misschien is een lager pakket ook wel prima voor je.
(Upgraden is +- gratis en kan heel snel... downgraden kost administratiekosten)
Gewijzigd door rhuijben op 03 januari 2017, 16:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meerdere TV's op Alles-in-1 Glas G500', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Nieuwe glas modem Eigen netwerk : 14 21 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
geen telefoon na activatie glas verbinding Storing : 5 24 dec 2019
Advertentie