obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
playstation problemen
bas r
Beste lezer,

Ik ben nog al een gamer en heb dit voor een lange tijd zonder problemen kunnen doen. Helaas heb ik de laatste tijd erg veel problemen met de verbinding. Ik heb op de playstation 4 en playstation 3 erg veel lag en het maakt niet uit of ik via wifi of aan de kabel zit want ik heb met beide lag. Een paar dagen geleden hebben ik en mijn vader een hotspot met 4G gemaakt met zijn telefoon. Ik heb toen hieraan verbonden en toen kon ik zonder lag spelen, ook al was de snelheid +/- 3 mbps, terwijl als ik aan de wifi zit het 22 mbps is en aan de kabel 130 mbps is. Ik vroeg me af of iemand mij kon helpen dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Bas Roessen
 
bas r
Ik speel veel battlefield 4 en hier heb ik het probleem van "rubberbanding". Dit betekend dat je terugschiet naar waar je een paar seconden geleden was. Ook bij black ops 3 heb ik dit probleem. Ik gebruik nu een linksys cisco wap160n en deze gebruik ik zeg maar als een verlenging van de router die beneden staat omdat ik altijd op zolder zit.
 
Pa
Hier even de vader van... Smile

De "hoofd"router is een TP-LINK WDR4300 met hoogste firmware versie. Met gewoon surfen, zowel bedraad als draadloos, hebben we eigenlijk nooit problemen.

Bij wijze van test de PS eens in de huiskamer gezet. Zowel bedraad direct aan de TP-LINK als via wifi (staan ze vlak naast elkaar) nog steeds "rubberbanding". Terwijl de PS wel heel goede doorvoersnelheden meet.

Op een site van EA (de makers van Battlefield) vond ik een troubleshooting guide waarin aangeraden wordt om met een speciaal programmatje een traceroute en ping te doen. Resultaten zien er netjes uit tot het punt dat het bij EA binnenkomt:

dnzjgi

Maar, mijn zoon haalt terecht aan dat die korte test via de 4G wel goed werkte. Dus zou dat toch wijzen dat er iets in de router/modem/bij de Caiway mis zit...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'playstation problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie