Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Caiway email storing, heb je alle mail? | ||||||||||||||||||||
|
Ben je mailtjes kwijt?
|
|
Highway |
Geplaatst op 26 October 2016, 20:43
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Ben je mailtjes kwijt? Caiway blijft maar hameren op dat er geen e-mails verloren zijn gegaan, "We benadrukken dat alle mailberichten behouden blijven.". Ik betwijfel dat aangezien ik meerdere zoals onderstaand bericht heb ontvangen. Geef in de enquĂȘte aan of je e-mail mist waarvan je zeker weet dat die aan je verstuurd is. Wel moet opgemerkt worden dat CW aangeeft dat later alsnog de gemiste mailtjes beschikbaar komen. Laten we in dit onderwerp in de gaten houden of dat klopt. Quote Highway schreef: Quote This is the mail system at host store.pop.caiw.net. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The mail system "/usr/local/bin/maildrop". Command output: maildrop: Create maildir popstore3/53/8/472853/Maildir/ failed! Reporting-MTA: dns; store.pop.caiw.net X-Postfix-Queue-ID: D4BDA233CCA X-Postfix-Sender: rfc822; caiway@gebruikers.eu Arrival-Date: Tue, 25 Oct 2016 08:47:55 +0200 (CEST) Final-Recipient: rfc822; n472853@store.pop.caiw.net Original-Recipient: rfc822;n472853@store.pop.caiw.net Action: failed Status: 5.3.0 Diagnostic-Code: x-unix; maildrop: Create maildir popstore3/53/8/472853/Maildir/ failed! |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 29 October 2016, 11:47
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Hoe ga je bewijzen dat ze verloren zijn?en dan nog denk je nu echt dat Caiway daar wakker van ligt. Zoals verwacht geeft Caiway nooit openheid van zaken dus nu ook weer niet alleen de zin al "Dinsdagochtend heeft zich een onverwacht probleem voorgedaan. Samen met onze leverancier is deze vanmiddag opgelost "niet vermelden welke dat was. |
|
|
erickiel |
Geplaatst op 29 October 2016, 15:37
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
Zeker mis ik nog mail van vorige week zondag ochtend ik weet dat de mail tussen 8:40 en 9:00 is verstuurd maar tot op vandaag niet ontvangen denk ook niet meer dat ik hem krijg Nu maar hopen dat alles is opgelost laten we dit weer achter ons |
|
|
rhuijben |
Geplaatst op 31 October 2016, 15:51
|
Activiteit » IJsselstein (Zenderpark) Berichten: 93 Lid sinds: 20 Jun 2013 |
Geen idee of ik mailtjes kwijt ben. Ik ontvang op mijn Caiway adres alleen e-mail van Caiway zelf... en daar heb ik inderdaad nu een e-mail over de storing dubbel ontvangen. Een van mijn google mailboxen staat ingesteld om de mail van Caiway op te halen, dus ik moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb. Als ik er wat van gemerkt zou hebben zit dat vooral in de uitgaande e-mail, maar dat zien dan vooral de ontvangers. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ben je mailtjes kwijt?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
mails kwijt | Nieuws van CaiWay/Delta | : 3 | 21 Nov 2017 |
Pas op voor mailtjes van: "bank x introduceert op 1 september 2014 contactloos betalen." | Algemeen | : 2 | 22 Aug 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie