obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Caiway email storing, heb je alle mail?
Ik mis nog mailtjes! Ik mis nog mailtjes! 33%[3 stemmen]
Ik heb alle mailtjes! Ik heb alle mailtjes! 11%[1 stem]
Geen idee, het komt vast goed Geen idee, het komt vast goed 11%[1 stem]
Geen idee en heb er geen vertrouwen in Geen idee en heb er geen vertrouwen in 44%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 9
 Onderwerp afdrukken
Ben je mailtjes kwijt?
Highway
Ben je mailtjes kwijt? Caiway blijft maar hameren op dat er geen e-mails verloren zijn gegaan, "We benadrukken dat alle mailberichten behouden blijven.". Ik betwijfel dat aangezien ik meerdere zoals onderstaand bericht heb ontvangen.

Geef in de enquĂȘte aan of je e-mail mist waarvan je zeker weet dat die aan je verstuurd is. Wel moet opgemerkt worden dat CW aangeeft dat later alsnog de gemiste mailtjes beschikbaar komen. Laten we in dit onderwerp in de gaten houden of dat klopt.

Quote

Highway schreef:

Quote

This is the mail system at host store.pop.caiw.net.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients.
It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: Command died with status 1:
"/usr/local/bin/maildrop". Command output: maildrop: Create maildir
popstore3/53/8/472853/Maildir/ failed!



Reporting-MTA: dns; store.pop.caiw.net
X-Postfix-Queue-ID: D4BDA233CCA
X-Postfix-Sender: rfc822; caiway@gebruikers.eu
Arrival-Date: Tue, 25 Oct 2016 08:47:55 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; n472853@store.pop.caiw.net
Original-Recipient: rfc822;n472853@store.pop.caiw.net
Action: failed
Status: 5.3.0
Diagnostic-Code: x-unix; maildrop: Create maildir
popstore3/53/8/472853/Maildir/ failed!
Handtekening
Wink
 
Bakstenen
Hoe ga je bewijzen dat ze verloren zijn?en dan nog denk je nu echt dat Caiway daar wakker van ligt.
Zoals verwacht geeft Caiway nooit openheid van zaken dus nu ook weer niet alleen de zin al "Dinsdagochtend heeft zich een onverwacht probleem voorgedaan. Samen met onze leverancier is deze vanmiddag opgelost "niet vermelden welke dat was.
 
erickiel
Zeker mis ik nog mail van vorige week zondag ochtend ik weet dat de mail tussen 8:40 en 9:00 is verstuurd maar tot op vandaag niet ontvangen denk ook niet meer dat ik hem krijg

Nu maar hopen dat alles is opgelost laten we dit weer achter ons
 
rhuijben
Geen idee of ik mailtjes kwijt ben. Ik ontvang op mijn Caiway adres alleen e-mail van Caiway zelf... en daar heb ik inderdaad nu een e-mail over de storing dubbel ontvangen. Een van mijn google mailboxen staat ingesteld om de mail van Caiway op te halen, dus ik moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb.

Als ik er wat van gemerkt zou hebben zit dat vooral in de uitgaande e-mail, maar dat zien dan vooral de ontvangers.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ben je mailtjes kwijt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mails kwijt Nieuws van CaiWay/Delta : 3 21 nov 2017
Pas op voor mailtjes van: "bank x introduceert op 1 september 2014 contactloos betalen." Algemeen : 2 22 aug 2014
Advertentie