obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen mail
menkyo
Angry nu is plots mijn email login niet meer geldig... ik word hier echt niet goed van Shock
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Highway
Ja het is goed mis! Onderstaande krijg ik terug van mijn mail server. Het betreft 10tallen meldingen.

Quote

This is the mail system at host store.pop.caiw.net.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: Command died with status 1:
"/usr/local/bin/maildrop". Command output: maildrop: Create maildir
popstore3/53/8/472853/Maildir/ failed!



Reporting-MTA: dns; store.pop.caiw.net
X-Postfix-Queue-ID: D4BDA233CCA
X-Postfix-Sender: rfc822; caiway@gebruikers.eu
Arrival-Date: Tue, 25 Oct 2016 08:47:55 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; n472853@store.pop.caiw.net
Original-Recipient: rfc822;n472853@store.pop.caiw.net
Action: failed
Status: 5.3.0
Diagnostic-Code: x-unix; maildrop: Create maildir
popstore3/53/8/472853/Maildir/ failed!
Handtekening
Wink
 
pvbers
Beter gaan, was het maar waar. De inloggegevens van de mail van mijn vrouw op caiway.nl worden ook al niet meer herkend. helemaal niks aan veranderd hier.
Dus weer geen mail ophalen die wel is verstuurd volgens verzenders; binnenkort een triest record van 14 dagen ongein?
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als een loden Loeki of een Koude Douche voor internet providers? Ga ik snel Caiway aanbevelen. Treurig allemaal!
 
HiaWay
Man man man, wat een prutsers....
 
rmoonen
Gisteren alle mail binnengekregen, zelfs een paar keer dezelfde mail...
Nu moet ik weer mijn password invoeren bij het ophalen/verzenden, maar doet vervolgens niets.
 
Hansq
Krijg op de webmail nu de mededeling "to many login faillures" terwijl ik de eerste keer inlog

Hartelijk dank Caiway.....


Wanneer krijgen we een echte goede oplossing?

Na een week of twee mag dat toch wel eens

Of krijgen we in het weekend weer een sigaar uit eigen doos, een wedstrijd in de eredivisie? Ik heb al eredivisie!!!!!!!!! een paar jaar
 
Ex-Ziggo

Quote

pvbers schreef:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als een loden Loeki of een Koude Douche voor internet providers? Ga ik snel Caiway aanbevelen. Treurig allemaal!


Bedrijf nomineren voor Koude Douche

Zet in je verhaal een link naar dit onderwerp, dan snappen ze de nominatie wel.

Laat even weten wanneer het op tv komt.
Gewijzigd door Ex-Ziggo op 25 oktober 2016, 12:40
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
cawul

Quote

Roberto schreef:

Dit is inderdaad een afgang die zijn weerga niet kent en die (hele) slechte cijfers gaat geven in de consumenten providertest. Zullen ze het lef heben om de prijzen ook weer te verhogen???

Bijna 2 weken al een storingNo


Voor wat betreft de providertest: ik weet het niet hoor. Het is voor mij niet altijd duidelijk hoe men aan die waardering komt.
Welke criteria.
Toegegeven, de email problemen van Caiway, ik vind ook wel dat die wel lang duren.
Dat gezegd hebbende, zoals ik eerder schreef, ik gebruik caiway vrijwel niet. Ik gebruik Outlook.com.
Nooit gemerkt dat er problemen waren v.w.b. Outlook.

Voor wat betreft de providertest, waar XS4AL altijd bovenaan staat. Waarom?
Voor zover ik weet maken ze nog veel gebruik van ADSL.
Heb zo'n 15 jaar bij XS4ALL gezeten. Waar ik woon hier was zelfs hun goedkoopste instapsnelheid nog te hoog.
Toendertijd was dat iets van 8 of 12Mbit/s download.

Ik zat constant met wegvallende verbindingen. Die snelheid moest men bij XS4ALL handmatig terugzetten
naar 6Mbit/s en dan nóg was het op het 'randje' en zou ik voor het goede eigenlijk naar 5Mbit/s moeten gaan.

Het kon voorkomen dat een programma bij XS4ALL vaststelde dat bij mijn postcode een hogere snelheid paste
en dat ik te laag was 'ingeschaald'. Dan werd de snelheid 'automatisch' naar 8 (of12?) verhoogd.
Ik betaalde er immers voor.

Resultaat: wegvallende verbindingen. Weer bellen en uitleggen.
Bellen betekent uiteraard wachten, wachten ('Er zijn nog xx wachten voor u'Wink en de telefoon maar tikken.
(Caiway gratis 1200 btw)

XS4ALL - even de snelheid gecheckt ... nog steeds hetzelfde, max. 7Mbit/s

Ongetwijfeld zijn er velen die met XS4ALL weglopen.

=
eWhyuSHm
=

Voor wat betreft Ziggo - ik heb (uiteraard) geen ervaring met dat bedrijf, maar wat heeft Ziggo dat Caiway niet heeft?
Eerlijk gezegd, door de bank genomen ben ik best wel tevreden met Caiway.
Tuuurlijk, er zullen ongetwijfeld wel 'verbeterpunten' blijven. Is dat niet bij ieder bedrijf zo?

Maar . . . als ze mij zouden vragen om, zo, uit losse pols, eens een paar echt belangrijke verbeterpunten op te noemen,
dus dingen die er echt toe doen (niet nog een zendertje erbij naast de kweeniehoeveel-zenders ze al hebben en waar
ik nooit naar kijk) nou, dan moet ik toegeven: ik zou het niet 1-2-3 weten.

Nogmaals, ik wil de email storing niet goedpraten hoor, maar ben van mening dat ze op die 'providertest' eigenlijk
ten onrechte zo laag gewaardeerd worden. Heb misschien een genuanceerdere blik op Caiway.

En... nee, ik werk er niet... Wink

=
 
popmart1970
Ik kies ervoor om niet in (Huur)huis enorm te investeren in boren....draden trekken ed/of enorm dure wifi apparaten aan te schaffen!! Zodra mijn wijkkast van ADSL dusdanig ge-upgrade is en mijn snelheid is gelijk of hoger aan mijn 50mb bij caiway ben ik weg bij hun!! Alles gooien op glasvezel en het bestaande product laten versloffen....!!
Nu kan blijkbaar zelfs e-mail probleem door hun niet eens degelijk worden gefixed!! Ben nu echt wel benieuwd naar de compensatie....
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Bordewolf
XS4ALL scoort goed op Reggefiber glas. Helaas niet niet kiezen bij CIF.

Nu graag verder over de emailperikelen
Gewijzigd door Bordewolf op 25 oktober 2016, 18:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie