Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Ziggo nieuwe eigenaar???
|
|
breaker |
Geplaatst op 13 September 2016, 23:40
|
Activiteit » Schiedam » Alles-in-1 G250 Berichten: 174 Lid sinds: 02 Mar 2012 |
Er is in september 2 keer de Ziggo bus in Schiedam voor advies. Waar alleen Caiway leverd. In Schiedam West en Oost 14 september t\m 17 https://www.ziggo.nl/klantenservice/v...anaf14sept |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 14 September 2016, 21:28
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Lijkt me erg sterk. In dat geval zou Caiway alle COAX weer afstoten terwijl we in Twente juist allemaal nieuwe modems gekregen hebben bij overgang naar Caiway. Bedenk dat deze allemaal weer vervangen zouden moeten worden ivm wifispots. Die bussen staan er alleen om te verkopen aan toevallige voorbijgangers die wel voor Ziggo kunnen kiezen. Het zou wel een stunt zijn wanneer heel Schiedam op de bussen afvliegt. Bovendien zou iedere klant dan eerst een brief krijgen alvorens er een bus langskomt. Hier in Twente geem terugtrekkende bewegingen gezien en er komt ook geen Ziggobus meer lang waar we op kunnen stappen. We zitten op de Caiwaytrein en ik moet zeggen hoewel gedwongen valt de rit me niet tegen.,ik heb nog steeds wensen, die zijn bekend en ben hoopvol gestemd... Rustig afwachten...! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo nieuwe eigenaar???', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe zenders per januari 2024 | Interactieve TV, Pay Per Event | : 8 | 14 May 2024 |
nieuwe app of zender | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 1 | 26 Feb 2023 |
nieuwe app of zender | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 1 | 18 Feb 2023 |
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk | Klacht over CaiWay/Delta | : 4 | 13 Sep 2022 |
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 07 Jul 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie